محمد علیزاده که از یک ماه قبل فروش بلیت کنسرتش را آغاز کرده بود، نهایتا ١۵ روز مانده به اجرا ٢ سانس دیگر کنسرت خود را تمدید کرد. اما این خواننده و هوادارانش به ۶ سانس کنسرت راضى نشدند و این اجرا در روزهاى ۵ و ۶ بهمن نیز تمدید شد!

در ابتداى کنسرت، ویدئو کلیپ مستندى از محمدعلیزاده پخش شد که ضبط کارهاى جدید و آمادگى وى براى حضور در کنسرت را نشان میداد.
پس از اتمام کلیپ، ستون هاى زیباى دکور با نور سفید رنگى خودنمایى کردند. شمارش معکوس بر روى صفحه هاى نمایشگر لحظه به لحظه بر هیجان سالن اضافه مى کرد و نوازندگان سفید پوش علیزاده، به ترتیب در جایگاهشان قرار گرفتند.

قطعه «خیلى برام عزیزه خاطرت» با باز شدن درب یکى از ستون هاى دکور با صداى محمد علیزاده شنیده شد، با گفتن جمله ى «به نام خداى خالق زندگیم» کار خود را ادامه داد. علیزاده که با دیدن هوادارانش و انرژى مثبتشان به وجد آمده بود، گفت: «من پسر فقیرى بودم اما به لطف خداى عزیزم از ثروتمندترین پسران هستم» در ادامه قطعه «هواتو کردم» با صداى تشویق ها خوانده شد. قطعه «این اولین باره» با صداى خواننده دى ماهى شنیده شد. محمد علیزاده خود را یک دى ماهى معرفى کرد و گفت: من، بهترین کنسرت هایم را در ماه تولدم داشتم.

قطعه «زخم» و «کجا میرى» نیز به ترتیب اجرا شدند . محمد علیزاده مهمان ویژه خود را که مهرداد نصرتى (آهنگساز) بود را معرفى کرد و اعلام کرد که امشب تولد او است، تشویق حاضرین باعث شد تا موسیقى «تولدت مبارک» به صورت زیر صدا نواخته شود.

محمد علیزاده قطعه «شهرباران» را به پدر و مادر خود و تمام پدر ومادرها تقدیم کرد و گفت: خیلى خوش حالم که بابا مامان ها، هم آهنگ هایم را گوش میدهند. «فکرشم نکن» با اجراى هماهنگ علیزاده و گروهش اجرا شد و علیزاده نوازندگان خود را به ترتیب معرفى کرد. عظیم روحانى، محمد شعبانى، على شهبازى، على پور نگهبان، بهمن میرزازاده، ایمان زاکرى، اشکان موسوى، سعید عباسى و اشکان صدیق آذر.

قطعه «میشه نگام کنى»، با اجراى محمد علیزاده و مهمان ویژه نابیناى او به اسم داوود اجرا شد، این مهمان با کمک همراهانش روى صحنه حاضر شد و به دلیل علاقه اش به این قطعه آن را با شوق وهیجان و همصدایى علیزاده اجرا کرد.

قطعه «همین که هست» ، «دل بى تو غم زده» ، «اشتباه» ، «غم دنیاس» و «برگرد» از دیگر قطعاتى هستند که اجرا شدند. علیزاده قطعه «جزتو» را ، وفادا ترین کار خود معرفى کرد و گفت: حدودا ٨سال است که این قطعه را میخوانم و همچنان هم طرفدار دارد و من شهرتم را به این قطعه مدیونم. در پایان، چند قطعه منتخب نیز دوباره اجرا شدند و محمد علیزاده از تهیه کننده و مدیر برنامه هاى خود جناب آقاى صدرالدین حسین خانى تشکر کرد.

همچنین لازم به ذکر است، این کنسرت به همت شرکت ایران گام و مدیریت صدرالدین حسین خانى برگزار شد. ضمنا سایت نواک از همکارى موسسه فرهنگى و هنرى ایران گام و همچنین سرکار خانم الهه بهادر و جناب ذاکری کمال تشکر را دارد.

در ادامه مى توانید گزارش تصویرى کنسرت را از نگاه دوربین پریسا فیض اللهى مشاهده کنید.

[Not a valid template]