اسمش عشقه؟!uqzxz90q7bqy5zm16l7t

تحریریه نواک به گزارش شایان رسول زاده

مرتضی پاشایی خواننده خوش نام موسیقی که در یک سال گذشته به محبوبیت خاصی رسیده بود و بر اثر سرطان به رحمت خداوند رفت آلبومی در دست تهیه داشت که عمر اش اجازه نداد این آلبوم به نتیجه برسد.
اما برادر وی‌ مصطفی پاشایی که بعد از مرگ برادر اش بیشتر دیده شد این آلبوم را دارد به سرانجام میرساند تا در غیاب پاشایی این آلبوم روانه بازار شود.
آلبومی که بی شک سر و صدا های زیادی میکند و از هر لحاظ برای کسانی که در تهیه این آلبوم نقش دارند سود های زیادی دارد.
در روز های گذشته مصطفی پاشایی درباره این آلبوم در صفحه اینستاگرام اش اینگونه‌ نوشت :(( با سلام به همه دوستداران مرتضی عزیزم و همه دوستان مهربانم که بیصبرانه منتظر شنیدن آلبوم ” اسمش عشقه ” هستند – در این پست میخواهم همانطور که قول داده بودم در مورد زمان انتشار این آلبوم بگویم، با توجه به موارد پیش آمده در خصوص انتشار ، به اطلاع شما عزیزانم می رسانم که زمان انتشار احتمالاً به بعد از ماه مبارک رمضان به تعویق خواهد افتاد ، بنده و تیم تهیه این آلبوم تمام تلاشمان را انجام داده ایم که انتشار قبل از ماه رمضان انجام بشود اما به خاطر مسائلی که بلحاظ دوری از حواشی ترجیح میدهم خیلی بیان نکنم ، زمان منتشر شدن این آلبوم خاطره ساز به بعد از ماه رمضان تغییر کرده ، این را بدانید که بنده بیشتر از همه منتظر فرا رسیدن روز انتشار هستم و تا آن روز صبر می کنم . می دانید که همیشه دوستتان دارم و به همه شما افتخار می کنم .))
حال باید دید چه سرنوشتی در انتظار این آلبوم و حواشی نام مرتضی پاشایی است!!!‌