کنسرت بزرگ گروه سون روز ۲۴ بهمن در دو سانس در تالار گلستان شهر رشت برگزار شد.

آرش قنادی ،امیر قنادی و کیارش پوزشی،خالقان آلبوم «دوست دارم» در ادامه تور کنسرت های خود ،این بار در شهر رشت هنرنمایی کردند.
این کنسرت که به نوعی رونمایی از آلبوم جدید سون به حساب می آمد، اثری که این روزها در سکوت کامل رسانه ای مراحل تولید را سپری می کند و هنوز زمان ارائه آن به بازار مشخص نیست.
بی تو می میرم آغازگر شب عشق رشت بود.برادران قنادی و کیارش پوزشی با اشاره به خاطرات خوبشان از کنسرت های رشت به طرفداران خود خوش آمد گفتند و به سراغ قطعه ریتمیک «باور» رفتند و پس از آن قطعات «خواهش»،«ادعا»،«نرو خواهش می کنم» و «همش به تو فکر می کنم» را اجرا کردند.
بخش بعدی کنسرت به اجرای آنپلاگد اختصاص داشت که در آن آرش قنادی با پیانو به هنرنمایی پرداخت و موج نوستالژی را با اجرای قطعه «دروغگو» از اولین آلبوم در سالن به راه انداخت.
قطعه «من عاشقت میشم» با نمایش متن بر نمایشگر زیبای پشت استیج و با پیانو نوازی آرش قنادی به اجرا در آمد که با همخوانی و زمزمه طرفداران همراه بود.
گروه سون یکی از با ثبات ترین گروه های پاپ به شمار می رود که به غیر از چند تغییر انگشت شمار همواره ارکستری ثابت داشته که همین مسأله باعث شده که با توجه به هماهنگی موجود،بار عمده پرفورمنس را بر دوش بکشند و به دور از اجرای کامپیوتری، اجرا ها همیشه به صورت آکوستیک باشد.
در شوتایم برنامه و تک نوازی،به معرفی نوازندگان و اعضای گروه پرداختند که عبارتند از بهروز علیاری«کیبورد و پیانو»،سعید حین زاده«گیتار بیس»،پیمان لطیفی«درامز»،هادی جداری«ساکسیفون»،محمد رضوانی زاده«گیتار کلاسیک و الکتریک»،محمد زمانی ها«کیبورد»،حمیدرضا نصراللهی«پرکاشن» و پژمان فرهمند«پرکاشن».
این کنسرت به تهیه کنندگی آقای شاهین ترابی و مدیریت اجرایی تالار گلستان مهندس سجاد علیپور برگزار شد که در کنار تصویربرداری و نمایشگرهای زیبا،حرفه ای ترین کنسرت را توسط آتلیه شخص در تالار گلستان شهر رشت رقم زد.
در ادامه عکس های زیبایی از کنسرت را از نگاه دوربین بشیر موئدی مشاهده فرمایید.

[Not a valid template]