نیوشا بریمانی که سال پیش آلبوم بی‌کلام «نیوش» را با همکاری نوازندگان نامی موسیقی از ایران و برترین های موسیقی جهان تولید و روانه بازار کرده بود، شهریور امسال قرار است کنسرتی را با همکاری «نیما رئیسی» -بازیگر و گوینده- برگزار کند.

“نیما رئیسی” گوینده نامدار رادیو که سابقه بازی در سریالهای تلویزیونی را هم در کارنامه خود دارد با بازخوانی آثار قدیمیِ کمتر خوانده شده، اولین تجربه خوانندگی خود را با گروه “نوشه” در سالن فرهنگسرای نیاوران از سر خواهد گذراند.

در این کنسرت قرار است ۱۳ قطعه اجرا شود که بخش اعظم آن به اجرای قطعات قدیمی کمتر شنیده شده اختصاص دارد؛ مثل قطعات «عاشق شدم»، «سلطان قلب‌ها» و… از استاد انوشیروان روحانی که با اجازه ایشان اجرا خواهد شد و «باز آمدی»، «خوش آمدی» و دیگر قطعاتی از استاد همایون خرم که پیش از این هم اجرا شده‌اند. اما سه، چهار قطعه از کارهای آقای روحانی چیزی حدود ۲۵ سال است که بازخوانی نشده‌اند  جزو رپرتوآر برنامه خواهد بود.

اعضای این گروه را :نیوشا بریمانى (کمانچه)؛رضا لمعانی(گیتار)؛شایان ریاحی(پرکاشن)؛نیما رییسی(خواننده)؛عسل ملک زاده(دف)؛نیلوفر ابراهیمی(فلوت)؛پرهام پیمان پور(گیتارباس)؛مینو قاسم پور(قانون)؛غزل مهدوى(پیانو) تشکیل میدهند.
گروه نوپای “نوشه” قرار است اولین کنسرت خود را در تاریخ ۲۱ شهریورماه در سالن فرهنگسرای نیاوران با دو سانس اجرا روی صحنه ببرد.

photo_2015-08-29_17-05-11 photo_2015-08-29_14-47-09 ۱۲