شروع زمستانی رویایی برای رکوردار اجرای کنسرت درتهران

محمد علیزاده خواننده محبوب و خوش صدای کشور روزهای اول زمستان را با ۳شب متوالی اجرا درسالن میلاد نمایشگاه آغاز کرد و باحضور علاقه مندان به موسیقی خود شب های خاطره انگیزی را رقم زد.
علیزاده با پوششی متفاوت که برای اولین بار با تیپ اسپرت روی صحنه حاضر میشد در ۶سانس به اجرای آهنگ های خود درمیان هوادارن پرداخت که در طول اجرای تمامی قطعات همنوایی و زمزمه های دلنشین حاضرین در سالن نقطه عطف و مثبت اجرا به نظر میرسید وآهنگ هایی چون “همینی که هست ” “کجا میری ” ” برگرد “”زخم “”میشه نگام کنی “”فکرشم نکن ” “جز تو ” “غم دنیا ” “هواتو کردم “بی حوصله ” و تعداد دیگری از قطعات خود را اجرا کرد .
این خواننده در طول اجرای هر سانس قطعه “شهر باران “را تقدیم به همه پدران و مادران کرد وحضور این سرمایه های بزرگ زندگی را درکنسرت خود باعث افتخار خود دانست و از تمامی پدرها و مادرها به خاطر گوش کردن موسیقی خود تشکر و قدرانی کرد.
علیزاده درحالی رکورد اجرای کنسرت درتهران رابا ۲۳بار اجرا دراختیار دارد که حضور چشم گیر علاقه مندان به موسیقی و فروش تمامی بلیط ها در همه اجراهای این خواننده را می توان نقطه قوت و محبوبیتش در میان مشتاقان هنر موسیقی دانست .
محمد علیزاده در تمامی اجراهای خود دقایقی را برای هنر نمایی اعضای گروه خود صرف میکرد و با معرفی تک تک دوستان خود و تشویق خوب واستقبال هوادران خود روبه رو میشد .
از مهمان های ویژه این شب ها میتوان به حضور بازیکنان تیم ملی والیبال شهرام محمودی ،عادل غلامی و سید محمد موسوی اشاره کرد و از میان دوستان وهمکاران خود نیز حضور چهره هایی چون میلاد ترابی ، شهاب اکبری ،مهرداد نصرتی و حامد کولیوند اشاره کرد. کنسرت های محمد علیزاده به همت شرکت ایران گام و به مدیریت جناب حسین خانی برگزار میشود و گفتنی است که برای بهمن ماه نیز به مدت ۲شب کنسرت تمدید شده است .

همچنین لازم به ذکر است، این کنسرت به همت شرکت ایران گام و مدیریت صدرالدین حسین خانى برگزار شد. ضمنا سایت نواک از همکارى موسسه فرهنگى و هنرى ایران گام و همچنین سرکار خانم الهه بهادر و جناب ذاکری کمال تشکر را دارد.

در ادامه میتوانید عکس های اختصاصی پشت صحنه ی این کنسرت را به تماشا بنشینید.

در ضمن عکس های اختصاصی نواک از این کنسرت را هم میتوانید از اینجا دنبال کنید.

[Not a valid template]