بیستم دی ماه، مجید خراطها در سالن میلاد نمایشگاه میلاد به روی صحنه رفت و گلچینی از قطعات قدیمی و آلبوم “دارم میرم” را برای هوادارانش اجرا کرد.

کنسرت با پخش کلیپ ببخش و پس از آن مستندی از زندگی مجید خراطها آغاز شد. پس از ورود اعضای ارکستر مجید خراطها بر وی صحنه “دریا” دومین قطعه ای بود که توسط وی پخش شد. قطعه “امشب” قطعه دیگری بود که در این شب اجرا شد .”لحظه آخر”، “ببخش”، “دلشکسته”، “قانون احساس”، “بی وفا”، “مسافر”، “مادر”، “دارم میرم” ، “زیاد بال و پرت دادم” ، “شاید” ، “منوببخش” ، “خدانگهدار”از دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

پیمان رشیدی (ویولن)، حسن خضرلو( گیتار الکتریک)،عادل ماهوتی(قانون)،علیرضا سلیمانی(کیبورد)، محمد سلیمیان(پرکاشن )، رشاد(باغلاما و عود)، سعید عباسی(گیتار باس)،حسن قربانزاده (پیانو)، فاضل نعمت اللهی (درامز) و داوود قنبری(دف) اعضای ارکستر مجید خراطها بودند.

نسرین مقانلو، نفیسه روشن، مریم حیدر زاده، علی کاظمی، مهسا کامیابی، محسن افشانی ، میهمانان ویژه مجید خراطها در این شب بودند.

  • پس از ورود مجید خراطها بر روی صحنه، هوادارانش از وی به صورت ایستاده استقبال کردند.
  • خراطها، پیش از اجرای قطعه “امشب” آن را به پدرش تقدیم کرد و گفت : جای پدرم را در این اجرا خالی می‌کنم که نتوانست حضورداشته باشد، انشاله با دعای شما در کنسرت بعدی، پدرم را دارم. این قطعه را حال خرابی‌های پدرم ساختم.
  • وی با نواختن چند خطی از قطعه مسافر پشت ساز قانون قرار گرفت به استقبال این قطعه رفت و همچنین اجرای قطعه مادر با نواختن پیانوی مجید خراطها همراه بود.
  • خراطها برای اجرای قطعه بی وفا، به همراه پیمان رشیدی ،عادل ماهوتی و حسن قربانزاده به نواختن ساز ویلون پرداختند.
  • اجرای قطعه شاید با دف نوازی داود قنبری همراه بود و در آخر قطعه اجرای قطعه “ای ایران” حسن ختام این کنسرت بود.

هجوم یکباره چند تن از هواداران دو آتشه مجید خراطها بر روی صحنه یکی از اتفاقات ناگوار در این کنسرت بود که با حضور عوامل حراست رفع، و افراد خاطی به بیرون از سالن منتقل شدند.

[Not a valid template]