کنسرت علیرضا طلیسچى در رشت برگزار شد.

‎علیرضا طلیسچی ۴ ام تیرماه برای اولین بار در شهر
‎رشت طی یک سانس به روی صحنه رفت. این اجرا در تالار گلستان این شهر برگزار گردید و تمامى بلیط هاى آن چند روز قبل از اجرا به پایان رسید.
پس از آمدن نوازندگان گروه و پخش کلیپ نفس کى بودى که چند روز قبل در رشت فیلمبردارى شده بود طلیسچى به روى استیج آمده و بر خلاف تصوراتش با شور و همخوانی شدید طرفدارانش روبرو شد، طلیسچی در این کنسرت به اجرای قطعاتی از اولین آلبوم مجازش “دقیقه هام” و قطعاتی که در گذشته از وی پخش شده پرداخت.
‎گفتنی است طلیسچی از ممنوع الفعالیتی اش که بیش از دو سال طول کشید ابراز تاسف کرد و دوازده سال پیش که تو یه دخمه و با یه کامپیوتر فکستنى کارامو درست مى کردم امید همچین روزایى رو داشتم و از حمایت همیشگی هوادارانش تشکر کرد.
دقیقه هام و نفس کى بودى به دلیل استقبال فراوان دوبار اجرا شد و پایان بخش این شب خاطره ساز بوده و سپس با هواداران خود عکسى به یادگار گرفت.
مرسل وطنى (ساکسفون)، محمد عارف (گیتار کلاسیک)، کامیار عبدى (درامز)، عرفان پاشا (ویولن)، بهروز میرزایى (گیتار الکتریک)، مجتبى کشاورز (گیتار بیس)، امین قیاسى (پرکاشن) و امیر بهادر دهقان(کیبورد و رهبر ارکستر)، طلیسچى را در این اجرا همراهى مى کردند.
‎فرهاد بشارتى بازیگر گیلانى، خاطره ساز سینما و تلویزیون جز میهمانان این برنامه بود
این کنسرت به تهیه کنندگى رامین رحمانى و به همت موسسه خانه هنر نیایش به مدیریت اجرایى مهندس علیپور، در تالار بزرگ گلستان به مدیریت مهندس عبدالهى برگزار گردید.
در ادامه از نگاه لنز بشیر مویدى به تماشاى این کنسرت بنشینید.

[Not a valid template]