هشت خرداد و پس از حواشی مختلف کنسرت مهدی یراحی در شهر رشت برگزار شد.

هشتم خرداد تالار گلستان شهر رشت مملو از جمعیت مشتاقی بود که برای شنیدن صدای مهدی یراحی خواننده جوان پاپ گرد هم آمده بودند. یراحی با قطعه «شکنجه» به روی صحنه رفت و شور و هیجان طرفداران از همان ابتدا نوید خلق شبی زیبا را به طرفداران این خواننده می‌داد.
یراحی که به‌جز خوانندگی، آهنگساز است و به‌عنوان تنظیم‌کننده و نوازنده پیانو، کیبورد و گیتار هم شناخته می‌شود در تالار گلستان رشت برای علاقه‌مندانش شب خاطره‌انگیزی را رقم زد.
در ادامه این کنسرت ۱۸ آهنگ ازجمله «مثل مجسمه»، «آشوب»، «سال درد»، «امپراطور» و «عطر تو» اجرا شد.
ازجمله حاشیه‌های این کنسرت آهنگ «قاصدک» بود که توسط یکی از علاقه‌مندان یراحی درخواست شد اما جز ست لیست برنامه نبود. بااین‌وجود مهدی یراحی به‌صورت زنده بخشی از این آهنگ را برای این مخاطب و دیگر حاضران اجرا کرد. همچنین تک‌نوازی پیانو توسط توحید نوری، نوازنده رشتی گروه یراحی از دیگر برنامه‌هایی بود که با استقبال حاضرین همراه شد.
پایان‌بخش کنسرت مهدی یراحی آهنگ عربی «غزال» بود که شبی خاطره‌انگیز را برای طرفداران رقم زد.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی محمد واقعی و در تالار گلستان شهر رشت به مدیریت مهندس عبدالهی و مدیریت اجرایی مهندس سجادی برگزار شد.

رستوران اشکان به مدیریت حامد طباطبایی میزبان مهدى یراحى و طرفدارانش بود موسسه خانه هنر و نیایش به عنوان برگزار کننده کنسرت و آتلیه شخص و رستوران اشکان از حامیان کنسرت بودند.

در ادامه شما را به دیدن عکس‌های این اجرا از نگاه دوربین بشیر مؤیدی دعوت می‌نماییم.

[Not a valid template]