عصر روز گذشته سینما صحرا میزبان جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه و اهالی ادبیات بود که برای رونمایی از کتاب “سنگ قبر” حضور بهم رسانیده بودند.

سنگ قبر حاصل ده سال تلاش “پوریا تابان” -مجری و خبرنگار مطرح تلویزیون- است که با طرح ۴ سوال از هنرمندان درباره مرگشان و پاسخ های آنان گرداوری شده است.

«نظرتون در مورد مرگ؟»، «از مرگ می‌ترسید یا نه؟»، «دوست دارید چطورى بمیرید؟» و «روی سنگ قبر خود چه خواهید نوشت؟» سوالاتى است که هنرمندان کشورمان در این کتاب یا به آن پاسخ داده‌اند و یا در موردش یادداشت نوشته‌اند.

تعداد ۱۵۶ هنرمند در جمع آوری این اثر مشارکت داشته اند و این کتاب توسط نشر رهی به انتشار رسیده است.

قبل از اجرای مراسم در سالن اصلی شاهد مراسم فرش قرمز بودیم که بازیگران، نویسندگان، مجریان و برخی دیگر از افرادی که به این مراسم دعوت شده بودند، از روی فرش قرمز رد می‌شدند و جلوی تابلوی مراسم که نام کتاب «سنگ قبر» و مختصری از محتوای این کتاب روی تابلو نوشته شده بود، عکس یادگاری می گرفتند و به سالن اصلی می‌رفتند.

از میان چهره های حاضر در مراسم می توان از فریبا کوثری، پوریا پورسرخ، نعیمه نظامدوست، بهاره افشاریی، پوریا شکیبایی، رضا رویگری، فرهاد آئیش، فتحعلی اویسی، هادی ساعی، ایرج نوذری، الهه حصاری، حسین سلیمانی، لیلا بوشهری و مریم بوبانی و چهره های هنری بسیاری نام برد.

۶۲ ۶۱ ۶۴

۴۷ ۴۶ ۴۵ ۴۴ ۴۳ ۴۲ ۴۱ ۴۰ ۳۹ ۳۸ ۳۷ ۳۶ ۳۵ ۳۴ ۳۳ ۳۲ ۳۱ ۳۰ ۲۹ ۲۸ ۲۷ ۲۶ ۲۵ ۲۴ ۲۳ ۲۲ ۲۱ ۲۰ ۱۹ ۱۸ ۱۷ ۱۶ ۱۵ ۱۴ ۱۳ ۱۲ ۱۱ ۱۰ ۹ ۸ ۷ ۶ ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ ۶۰ ۵۹ ۵۸ ۵۷ ۵۶ ۵۵ ۵۴ ۵۳ ۵۲ ۵۱ ۵۰ ۴۹ ۴۸