برنامه ی «هزار صدا» روز شنبه ۲۳ خرداد از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
در برنامه ی این روز که در ژانر موسیقی پاپ برگزار شد و اولین برنامه از سال سوم آن است، «نیما مسیحا» به عنوان کارشناس خوانندگی، «رضا تاجبخش» به عنوان کارشناس ملودی و تنظیم  به بررسی آثار خوانندگان جوان پرداختند و درپایان نفرات برگزیده ی مردمی و کارشناسی معرفی شدند.

در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، فینال بخش پاپ و سنتی این برنامه برای انتخاب برترین های سال ۹۳ برگزار و نفرات برگزیده انتخاب شدند و پس از آن مجموعه ی «هزار صدا» وارد فاز جدید خود شد. در این برنامه همچنین خواننده و آهنگساز جنوبی ، غلامرضا صنعتگر، سازنده قطعات مشهور «امام رضا(ع)» و «میهن عزیزم ایران/ با درفش کاویانی» به عنوان خواننده ی میهمان قطعاتی را اجرا کرد.

«هزارصدا» اولین برنامه ی مسابقه ی موسیقی و خوانندگی در ایران است که از شهریور سال ۹۲ آغاز به کار کرده است و هم اکنون در دو بخش سنتی و پاپ، استعدادهای جوان موسیقی را به علاقمندان این هنر معرفی می کند. مدیر و مجری این برنامه آرش نصیری، روزنامه نگار باسابقه موسیقی ست.

۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (10) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (9) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (8) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (3) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (5) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (6) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (7) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (12) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (25) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (24) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (23) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (18) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (19) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (20) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (21) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (22) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (13) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (15) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (16) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (17)۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (2) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (1) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (14) ۹۴٫۰۳٫۰۴-sadbarG (11)