نشست خبری مستر دوره‌ی آوازهای تخصصی ماریو تقدسی روز یکشنبه ۴ بهمن‌ماه برگزار شد.

موسیقی کلاسیک، سبک غربی است که به‌مرور وارد فرهنگ موسیقی ایران شده. تفاوت زیادی بین این دو سبک وجود دارد و ماریو تقدسی ازجمله افرادی است که در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته است.

وی دراین‌باره گفت: خیلی خوش‌حالم که در ایران علاقه به این سبک وجود دارد و جوانان نیز به دنبال کسب تجربه هستند. من شخصاً حاضر هستم تجربیاتم را در اختیار علاقه‌مندان بگذارم.

طی چند سالی که در ایران بوده‌ام هنرجویان زیادی داشته‌ام و خیلی از آن‌ها افراد موفقی شده‌اند.

او ادامه داد: من از ۱۰ سالگی شروع به فراگرفتن موسیقی کرده‌ام. در حال حاضر سال‌ها از آن روزها می‌گذرد. سعی می‌کنم هنرجویانم را پرورش دهم و برایشان وقت می‌گذارم و به نتیجه آن ایمان‌دارم.

موسیقی پاپ در ایران از شرایط خوبی برخوردار است و هنرمندان بسیار حرفه ایی عمل می‌کنند. همیشه عقیده داشته‌ام خوانندگان پاپ نمی‌توانند اپرا بخوانند اما اپرا خوان‌ها به‌راحتی می‌توانند پاپ بخوانند و این خود یک مهارت محسوب می‌شود.

وی افزود: اجراهای داخل استودیو خوب است اما اجرای صحنه ایی ضعف‌هایی دارند. البته این موضوع فقط یکی از مشکلات موسیقی امروز است. موسیقی خوبی داریم ولی باید برای تقویت آن تلاش بیشتر کنیم.

ماریو مقدسی در ادامه افزود: من در خارج از ایران نزد (پارواروتی)دوره گذراندم و به این اتفاق افتخار می‌کنم.

ادریس ناصری در این نشست گفت: به‌زودی نشستی برگزار خواهیم کرد و درباره ایشان و هنرشان بیشتر توضیح خواهیم داد. افرادی این‌چنینی در ایران بسیار کم هستند و باید از هنر و تجربه آن‌ها بهترین بهره را برد.

در ادامه گزارش تصویری مرتبط را می‌توانید از نگاه دوربین رضا حاجوی مشاهده کنید.

[Not a valid template]