یکشنبه ١٨ مرداد ماه نشستى تحت عنوان “نشست آسیب شناسى ترانه امروز” با حضور جمعى از ترانه سرایان و دکتر پیروز ارجمند مدیریت اسبق دفتر موسیقى برگزار شد.

حامد ابراهیم پور، علیرضا بهرامى، علیرضا بندری، اهورا ایمان، نیلوفر لاری پور، سعید کریمی، پرویز بیگی، سالار عبدی افشار، حمید اسماعیل‌زاده، علیرضا برنجی و آرش افشار از جمله افرداى بودند که در این برنامه حضور داشتند.

اولین سخنران این مراسم اهورا ایمان بود، پس از آن دکتر پیروز ارجمند، علیرضا برنجى، نیلوفر لارى پور، علیرضا بندری و سعید کریمی نیز به ترتیب در رابطه با موضوع آسیب شناسى ترانه سخنرانى کردند.

موضوع ممنوع الکارى نیلوفر لارى پور، شیوه و اصول آهنگسازى از دید پیروز ارجمند، مسائل و مشکلات پیرامون موسیقى و شعر و آسیب شناسى ترانه از دیدگاه ترانه سرایان و کارشناسان حیطه شعر و موسیقى در این نشست مورد بررسى و صحبت قرار گرفت.

بررسی وضعیت ترانه، جایگاه ترانه در موسیقى، مجوز ترانه و بررسى عوامل آن و… از جمله مباحث این نشست بودند. این گردهمایى با محوریت اصلى(شعر و ترانه) برقرار شده است و جلسه ى بعدى آن ماه آینده برگزار خواهد شد.
kanoon adabiat - shayan shahsavari (10)kanoon adabiat - shayan shahsavari (8)

 

kanoon adabiat - shayan shahsavari (7)kanoon adabiat - shayan shahsavari (6)

 

kanoon adabiat - shayan shahsavari (5)kanoon adabiat - shayan shahsavari (1)

 

kanoon adabiat - shayan shahsavari (4)

kanoon adabiat - shayan shahsavari (11) kanoon adabiat - shayan shahsavari (9) kanoon adabiat - shayan shahsavari (2) kanoon adabiat - shayan shahsavari (3)