در تاریخ ۱۴/۱/۹۵ مهران مدیری از صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران کارت زرد گرفت .

طی صحبت هایی رضا پور حسین قائم مقام معاون سیما با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این باره گفت : با رفتار تنبیه آمیز مجری ، شأن میهمانان نادیده گرفته میشود و ما تذکری دادیم که سریعا این دسته از رفتارها اصلاح شود و دقت بیشتری به موارد اخلاقی و رعایت سبک زندگی ایرانی بشود .
مجموعه ی کمدی “دوره همی” که با ساختاری متفاوت نسبت به دیگر برنامه ها از آغاز نوروز ۹۵ به روی آنتن شبکه نسیم رفته و بازیگرانی چون : سیامک انصاری ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی و …. ، با مجری گری مهران مدیری و به قلم امیر مهدی ژوله که جدا از نویسندگی این کار به ایفای نقش هم پرداخته و در حال پخش است .
در قسمت های اخیر برنامه ، مهران مدیری میهمانان خود را به چالش میکشید که مهمترین اتفاق آنها حضور نیما فلاح و سروش صحت بود که منج به کوتاه کردن موی سر نیما فلاح و تراشیدن سبیل سروش صحت بر روی آنتن تلویزیون شد . این چالش ها برای مهران مدیری و این برنامه تبعاتی از سوی صدا و سیما به همراه داشت .
از یک سو با توجه به انتقاد های اخیر نسبت به دکور برنامه که مشابهتی کامل با برنامه ی تلویزیونی هند دارد و از سوی دیگر این اتفاقات تازه باعث شده این برنامه در این روزها تیتر خبرگزاری ها و رسانه و جنجالی در فضای مجازی ایجاد کرده است .