محمد علیزاده خواننده موفق این روزهای موسیقی پاپ ایران، در ادامه تمدید کنسرت‌های خود این بار در تاریخ ۲۵ مرداد و طی دو سانس به تالار گلستان شهر رشت رفت و به اجرای برنامه پرداخت؛ که تمامی بلیت‌های این اجرا به فروش رسیده بودند.

آثار محمد علیزاده اغلب جز محبوب‌ترین و موفق‌ترین‌ها بوده و با حدود۲۰ اجرا در نیمه اول سال رکورددار اجرای زنده در بین خوانندگان پاپ بوده است.

پس‌ازاینکه گروه دقایق کوتاهی را به اجرای موزیک بی‌کلام پرداختند علیزاده با اجرای قطعه «خیلی برام عزیز خاطرت» به روی صحنه آمد؛ و پس از سلام و احوالپرسی با تماشاگران و با یاد خدا و پدر و مادرش قطعه «هواتو کردم» را اجرا کرد.

خواننده جوان به این نکته اشاره کرد که: اجرا های شهر رشت همیشه خاطره انگیز بوده است. به دنبال این صحبت قطعات محبوب «کجا میری»، «برادر»، «فکرشم نکن»، «اشتباه»، «خستم»، «برگرد» و…. یکی پس از دیگری اجرا شدند و کنسرت با اجرای  قطعه «جز تو» به پایان رسید.

علیزاده در بخشی از برنامه به معرفی گروه پرداخت؛ امیرحسین اویسی(کیبورد و رهبر ارکستر)، سعید عباسی(کیبورد)، علی شهبازی(گیتار الکتریک و اسپانیش و سرپرست ارکستر)، علی پور نگهبان(گیتار بیس)، بهمن میرزا زاده(بوزوکی)، اشکان موسوی(ویولن)، اشکان صدیق آذر(لانچ پد)، محمد شعبانی(پرکاشن) و ایمان ذاکری(درامز) اعضای آن را تشکیل می‌دادند.

این برنامه توسط موسسه خانه هنر و نیایش و به تهیه‌کنندگی آقایان محمد واقعی و سعید بنا زاده برگزار شد.

همچنین سایت نواک از مدیریت تالار گلستان مهندس عبداللهی و مدیر اجرایی این تالار جناب آقای سجاد علی پور بابت همکاری‌های مکررشان کمال تشکر را دارد.

در ادامه شمارا به دیدن عکس‌های این اجرا از نگاه دوربین بشیر موئدی دعوت می‌نماییم.

[Not a valid template]