قطعه «بارون دیوونگی» سروده ایی از «حمید فریزند» است که توسط «محمد حسام» خوانده‌شده است. البته  تکست رپ «رضایا» رپر معرف نیز در قطعه با صدای «محسن افشانی» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون شنیده می‌شود. photo_2016-03-13_15-31-00 (1)

«مهدی آذر» ملودی این اثر را ساخته است؛ همچنین «مسعود جهانی» تنظیم، میکس و مستر این قطعه را انجام داده و مراحل تولید و ضبط «بارون دیوونگی» در استودیو «رضا شیری» سپری‌شده است.

 

محسن افشانی در خصوص تجربه جدید خود درزمینهٔ خوانندگی می‌گوید: در پروژه  «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی قرار بود من به‌عنوان خواننده رپ حضورداشته باشم و حتی تکست های رپ را هم آماده کرده بودیم؛ بنا به دلایلی این همکاری انجام نشد و قرارداد  فسخ شد. من از همان زمان علاقه‌مند شدم تا در این سبک تجربه کسب کنم.

پس از گذشت یک سال از این اتفاق، آقای «مهدی کرد» با من تماس گرفتند و پیشنهاد همکاری دادند، در این همکاری من در کنار محمد حسام قطعه بارون دیوونگی را می‌خوانیم. تکست قسمت‌های مربوط به من توسط رضایا نوشته‌شده است و ما باهم فکری هم فقط چند کلمه را در کل کار تغییر دادیم.

شخصاً به این زمینه موسیقی علاقه دارم و از طرفی من صدای خوانندگان پاپ را ندارم و با توجه به علاقه جوانان به این سبک قصد دارم موسیقی را در همین زمینه دنبال کنم، در آینده چند تک قطعه منتشر خواهم کرد اما فعلاً به انتشار آلبوم فکر نمی‌کنم. امیدوارم مردم از اولین تجربه موسیقی من لذت ببرند و راضی باشند.