خواننده ی آکادمی در راه مجوز!

چند روزیست حرف و حدیث هایی مبنی بر مجوز گرفتن خواننده ای به نام امیر حسین کریمی که در ماهواره و کانال “من و تو” در مسابقه ی آکادمی موسیقی شرکت کرده بود، در محافل موسیقی ایران و بین موسیقی دوستان به گوش می رسید.

اکثر حواشی به گوش رسیده حاکی از این بود که:

“امیرحسین کریمی حالا درصدد انتشار نخستین آلبوم رسمی خود در ایران است، او در این آلبوم با چهره های سرشناس موسیقی کشور همکاری کرده است.

یکی از قوی ترین تهیه کننده های موسیقی پاپ با این خواننده قرارداد پنج ساله امضا کرده است؛ این تهیه کننده موسیقی از انتشار جزییات بیشتر درباره آلبوم این خواننده خودداری کرده و انتشار جزییات آلبوم امیرحسین کریمی را به ماه های آینده موکول کرده است.

اما این داستان و تمام این اتفاقات و حواشیه آن این گونه به پایان رسید:

در تاریخ ۲۸ آبان ماه، دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال جوابیه ایه ضمن تکذیب این موضوع نوشت: به آگاهی می رساند تاکنون هیچ گونه درخواستی جهت اخذ مجوز برای انتشار آلبوم موسیقی برای آقای امیرحسین کریمی از طرف هیچ یک از ناشران به این دفتر ارسال نشده و بالطبع این دفتر نیز هیچ مجوزی در این خصوص صادر نکرده است. لازم به ذکر است صدور مجوز برای آلبوم های موسیقی با رعایت ضوابط و طی مراحل قانونی انجام می پذیرد.

امیرحسین کریمی