ساخت موسیقی به یاد نیما یوشیج

گروه موسیقی «تبری» مازندران پروژه ساخت چند قطعه موسیقایی در پاسداشت مقام ادبی زنده‌یاد نیما یوشیج شاعر بزرگ ادبیات معاصر کشورمان را آغاز کرد.
این گروه مازنی هم اکنون مشغول کار روی پروژه‌ای به سفارش صدا و سیمای مازندران در ارتباط با  نیما یوشیج و اشعار این شاعر بزرگ کشورمان هستند که قرار است در قالب چند قطعه موسیقایی از رسانه ملی پخش شود. که طبق برنامه ریزیی های انجام گرفته، روز ۱۱ دی ماه مراسم ویژه ای برای رونمایی از این پروژه انجام خواهد گرفت که در شهرستان نور برگزار می شود.

محمدی از تاسیس انجمن موسیقی شهرستان قائم شهر خبر داد و افزود: خوشبختانه با حمایت هایی که از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صورت گرفته ما موفق به تاسیس انجمن موسیقی قائم شهر شدیم و امیدواریم با تشکیل این نهاد بتوانیم بهتر روی برنامه هایی که برای موسیقی این منطقه داریم، فعالیت های موثری را انجام دهیم.

گروه «تبری» از جمله گروه‌های فعال حوزه موسیقی نواحی است که در ۲ دهه فعالیت رسمی و حرفه ای خود در جشنواره ها و همایش ها و فستیوال های متعددی در استان مازندران و مناطق مختلف کشور شرکت کرده است. این گروه موسیقایی در حوزه فعالیت های برون مرزی نیز برنامه های مختلفی را در کشورهای آمریکا، کانادا، بلژیک، هلند، فرانسه، انگلیس، الجزایر، ترکیه، سوئد، دانمارک، آلمان و بلاروس برگزار کرده است.

۱۳۹۲۱۲۲۱۰۰۰۷۵۳_PhotoL