غوغاى علیزاده با عاشقانه هایش در لاهیجان

محمد علیزاده خواننده پر طرفدار موسیقى پاپ، بیست و سوم اردیبهشت و در دو سانس در تالار البرز شهر لاهیجان به اجراى برنامه پرداخت.

اعضای گروه برای آغاز برنامه یک موسیقی بی‌کلام ریتمیک را انتخاب کرده بودند و بلافاصله پس از این کار به سراغ قطعه «برگرد» رفتند. محمد علیزاده کنسرتش را با این آهنگ پرمخاطبش شروع کرد. چهار سال از انتشار این قطعه می‌گذرد اما در تنظیم جدید این اثر فضای الکترونیک پررنگ‌تر بود. او پس از اتمام این قطعه و خوش‌آمدگویی به حضار گفت:( دلم واسه کنسرت هاى گیلان تنگ شده بود)

«برادر» دومین قطعه این خواننده برای کنسرتش بود که با سولوی ویولن «اشکان موسوی» و همراهی تکنوازی فلوت «داوود اریکه» اجرا شد. او در ادامه با قطعه «کجا میری» انرژی سالن را بالا برد و شروع و پایان‌بندی این کار با گیتار نایلون «علی شهبازی» بود.
‎علیزاده سپس به سراغ آلبوم جدیدش رفته و اولین انتخاب او از آلبوم جدید،قطعه هشتم یعنی «گاهی بخند» بود و سپس به سراغ قطعه «عشقم این روزا» رفت که پیش از آلبوم جدیدش منتشر شد و تا کنون توانسته بین دوستدارانش جای خودش را پیدا کند.
‎علیزاده سپس خاطره اى از دوران کودکى اش تعریف کرد که همیشه در دوران بچگى شیطون و بازیگوش بوده و بند کفش همکلاسیانش رو به هم میبسته و از این جریان فقط یکى از دوستان صمیمى اش اطلاع داشته،و بعد از قهر با دوستش اون همه رو به مدیر گفته و بعد از این ماجرا فهمیدم که همه چیزمو فقط باید با خداى خودم در میان بگذارم
‎این خواننده با اجرای قطعه ریتمیک «بی‌معرفت» ادامه پیدا کرد و علیزاده در ادامه سرى به گذشته زد و قطعه «فکرشم نکن» را خواند.

«بی‌حوصله» یکی از معدود شش و هشت‌های محمد علیزاده است که او در ادامه با سولوی بوزوکی و ویولن برای مخاطبانش خواند. «چهل درجه» یکی دیگر از قطعات آلبوم جدید بود که محمد علیزاده در ادامه خواند.

اجرای دو قطعه خیلی خوشحالم و ماه عسل تا پیش‌از شوتایم کنسرت و معرفی نوازندگان بود. محمد شعبانی (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، علی شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (نوازنده گیتاربیس)، اشکان موسوی (نوازنده ویولن)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و لیدگیتار)، داوود اریکه (ساکسفون و فلوت)، پوریا قانعى (کیبورد)، کیانوش على محمدى(وکال)، ایمان ذاکری (درامز) و اشکان صدیق‌آذر (لانچ‌پد) نوازندگانی بودند که به رهبری امیرحسین اویسی (کیبورد و پیانو) و داریوش اسداله پور(صدابردار)، هومن و هورنگ حیات( نورپرداز) علیزاده را در این اجرا همراهى کردند.
«من تورو دوست دارمت» در ابتدای پارت دوم کنسرت اجرا شد. آهنگی که می‌توان گفت محبوب‌ترین تک‌قطعه این خواننده نزد دوستدارانش است.او نهایتاً برنامه‌اش را با قطعه «جز تو» به پایان رساند.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگى هنرى پویندگان به مدیریت حامد صفویه برگزار گردید.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر این کنسرت از نگاه دوربین بشیر مویدی دعوت می نماییم.

[Not a valid template]