محمد علیزاده در روزهای ٢٨ و ٢٩ دی در سه سانس در تالار گلستان به اجرای برنامه پرداخت.

خواننده خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان در سه سانس در تالار گلستان شهر رشت به اجرای برنامه پرداخت. استقبال هواداران باعث شد تمام بلیط های این کنسرت چند روز قبل از اجرا به فروش برسد.
محمد علیزاده با قطعه « خیلی برام عزیز خاطرت » به روی استیج آمد و پس از سلام و احوالپرسی قطعات « هواتو کردم »  « این اولین باره » « زخم » را اجرا کرد.
علیزاده با اشاره به اینکه همیشه رشت به عنوان یکی از سه شهر برتری بوده که در آن اجرا های بی نظیری را داشته و انرژی زیادی از طرفداران می گیرد به سراغ قطعات « کجا میری » « بی حوصله » « فکرشم نکن » میکس قطعات  « دل بی تو غم زده » و « اشتباه » « غم دنیاس » « خیلی خوشحالم » رفت و این قطعات را یکی پس از دیگری به زیبایی هر چه تمام تر اجرا کرد.
سورپرایز برنامه اجرای آهنگی جدیدی بود که به گفته علیزاده یکی از بهترین قطعات آلبوم جدیدش خواهد شد. که این قطعه نیز مورد استقبال شدید طرفداران قرار گرفت.
سپس علیزاده در شو تایم کنسرت اعضای گروه خود را که عظیم روحانی(گیتار کلاسیک) محمد شعبانی(پرکاشن) علی شهبازی (گیتار الکتریک) اشکان موسوی (ویلون) اشکان صدیق آذر (لانچ پد) بهمن میرزا زاده(بوزوکی) سعید عباسی (کیبورد) ایمان ذاکری(درامز) به رهبری امیر حسین اویسی(کیبورد) را معرفی کرد.
سپس قطعات « برگرد » « میشه نگام کنی » « همینه که هست » « شهر باران » و « جز تو » که پایان بخش اجراهای خاطره انگیز در رشت بود به اجرا در آمد.
این کنسرت توسط موسسه غزل سرای سبز،به تهیه کنندگی آقایان شاهین ترابی و رضا تهامی و مدیریت تالار گلستان جناب آقای عبدالهی و مدیریت اجرایی جناب آقای سجاد علیپور برگزار گردید.
در ادامه عکس های دیدنی این کنسرت را از نگاه دوربین بشیر موئدی مشاهده نمایید.

 [Not a valid template]