حمید حامی در روزهای بیست چهارم و بیست و پنجم فروردین ماه در سالن آمفی تئاتر نامجو مجموعه یادگار امام(ره) شهر رشت به اجرای برنامه پرداخت.

حامی  پس از دوری پنج ساله از اجرا سال گذشته، کنسرت های خود را از تالار وحدت تهران آغاز کرده و در ابتدای سال جدید در شهر رشت به روی صحنه رفت.
این کنسرت با اجرای قطعه «ماهی تنگ بلور» آغاز شده و سپس حامی به سلام و احوالپرسی با طرفداران گیلانی پرداخت و در ادامه، قطعات «سوگند»، «خدانگهدار»، «لالایی»، «نبودی نبودم»اجرا شدند. در اواسط برنامه نیز حمید حامی با خواندن چند بیت ترانه، به معرفی از دو تن از هنرمندان گیلانی خانم سارا بالو (ترانه سرا) و علی سهراب (خواننده گیلانی) پرداخت.
در ادامه «احساس»،«لیلا»،«سفر»، «از تو هیچ‌وقت نمی‌رنجم»، «گل مینا»، «فقط نگاه می‌کنم»، «به‌خدا گلایه‌ای نمی‌کنم» را نیز یکی پس از دیگری با همخوانی طرفداران اجرا کرد.
بنیامین بیانی (ساکسیفون)، حسن فراهانی (ترومپت)، سعید برادران (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، مجید برومند (گیتار بیس)، بابک مالکی فر (گیتار الکتریک)، عماد نکویی (ویلن)، علیرضا جعفریه(گیتار کلاسیک)، فرید موسوی(کیبورد) و علی ثابت به عنوان رهبر ارکستر،حامی را در این اجرا همراهی می کردند.
این کنسرت به همت موسسه اندیشه مدرن گیل به مدیریت اسماعیل حبیبی و مدیریت اجرایی علی شیرزاد و به تهیه کنندگی مهندس پور نقدی برگزار گردید.
در ادامه شما را به دیدن عکس های این اجرا از نگاه  دوربین بشیر موئدی دعوت می نماییم.
[Not a valid template]