مهدی یراحی خواننده پاپ کشورمان، پس از شش ممنوع الکاری شب گذشته همراه با اجرای سه گانه اجتماعی اول به همت موسسه فرهنگ گستر صبا و به تهیه کنندگی امیر خائف زاده در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار نواک، در ابتدا تیزر کنسرت پخش شد و سپس مهدی یراحی با اجرای قطعه “بی دفاع” کنسرت را آغاز کرد.

پس از اجرای قطعه اول، خواننده آلبوم امپراطور به احساسات هوادارانش پاسخ داد. در ادامه “تلقین” به یاد روزهای دوری از صحنه اجرا شد و پس از آن قطعه شاد عربی “حیک” نواخته شد.

“مثل مجسمه” با حضور امیرعلی بهادری آهنگ ساز این قطعه در سالن، به اجرا درآمد. سپس قطعه “خاک” به احترام مردم خوزستان اجرا و با استقبال خوب حضار همراه شد.

در ادامه یراحی قطعه هایی چون “سرسام”، “انکار”، ریمیکس “من رها کن” و “هوای تو”، “عطر تو”، “۲۱ روز بعد” را اجرا کرد.

سپس این خواننده قطعه های “از خودت خبر بیار”، “سال درد”، ” نگو نگفتی” و “اهل نخل” را با نوازندگی گیتار خود همراه کرد و خواند.

“آخرین اسیر”، “شال گردن”، “آشوب” و “آینه قدی” قطعات بعدی بودند که اجرا شد.

در فواصل اجرا، مهدی یراحی از انتشار آلبوم عربی خود با تنظیم کوشان حداد تا دو الی سه ماه آینده خبر داد.

در ادامه کنسرت، یراحی از مینو قاسمپور نوازنده ساز قانون دعوت کرد تا به روی صحنه آید و سپس به اجرای ریمیکسی از قطعه های عربی خود چون ” غزال” و “علی مودک” پرداخت.

اجرای قطعه پرطرفدار و محبوب “امپراطور” پایان بخش این کنسرت بود.

یکی از نکات جالب توجه این کنسرت پس از اجرای قطعه آخر بود. آهنگ بدون کلام “پاره سنگ” در حالی که مهدی یراحی و گروهش صحنه را ترک کرده بودند، پخش شد و مردم قبل از ترک سالن یک صدا و کامل این آهنگ را روبروی صحنه خالی همخوانی کردند.

حامد حمیدزاده (گیتار بیس)، عظیم روحانی (گیتار اسپانیش)، علی افلاطونی (گیتار الکتریک)، مجید رضاپور (درامز)، دانیال دانشور (پرکاشن)، مرسل وطنی (ساکسیفون)، مینو قاسم پور (قانون) و انوشیروان تربتی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد) اعضای ارکستر مهدی یراحی را در این کنسرت تشکیل دادند.

امیرعلی بهادری، مونا برزویی، مهدی کرد، ملانی آوانسیان و رایسا آوانسیان از جمله مهمانان این کنسرت در سانس دوم بودند.

گفتنی است، این کنسرت برای تاریخ ۲۵ مردادماه در برج میلاد تمدید می شود.

در ادامه می توانید تصاویر این کنسرت را از نگاه دوربین بهار مینو مشاهده کنید.