نشست خبری سهراب پورناظری به مناسبت انتشارآلبوم مشترک وی با روبیک آروتزیان با عنوان شبگرد کولی صبح روز یکشنبه در تالار وحدت برگزار شد.
در ابتدای نشست پورناظری با اشاره به اینکه بعد از نشست آرایش غلیظ نشستی نداشته و سفری طولانی در پیش رو دارد این نشست را برگزار کرده و درمورد مسائلی که جامعه موسیقی با آن درگیر است صحبت می کند. پور ناظری چند نکته را برای گفتگو در نظر داشت. از خانه موسیقی و اتفاقاتی که حول محور آن افتاده است. اشاره به اینکه خانه ی موسیقی با شکل ایده آل خود خیلی فاصله دارد و این در همه ی نهاد های صنفی به چشم می خورد به خصوص در حوزه ی فرهنگ و باز در حوزه ی فرهنگ همیشه این موسیقی است که ضعیف ترین مجموعه و ضعیف ترین نهاد ها را که ضربه پذیرند دارد. پورناظری اضافه کرد که سه سال به عنوان مشاور به همراه برادرش و آقای شجریان و آقای قربانی در خانه موسیقی فعالیت داشته و تمام این موارد به هم وصل هستند هم انتشار این آلبوم و هم حضورش در خانه موسیقی و…
وی در ادامه گفت: که باید مشکلات خانه موسیقی در خود خانه موسیقی حل شود و نباید به دست کسانی که همیشه به مهجور شدن موسیقی اصرار داشتند بیافتد.
پورناظری در ادامه افزود که: مشکلات موسیقی به قدر کافی کلان است که موسیقیدان ها بخواهند درگیر بیمه و پشت میز نشینی باشند و از این مسیر به موسیقی ضرر می رسانیم. پورناظری سال گذشته در اوایل دولت آقای روحانی نامه ای خطاب به رییس وقت دفتر موسیقی، آقای مرادخانی که به تازگی به ریاست دفتر موسیقی رسیده بودند نوشت و در خصوص مشکلاتی که برای آلبومش به وجود آمده بود و مشکلات حقوقی و حرفه ای سخن گفت.
پور ناظری سال ۸۹ کنسرتی با علیرضا قربانی و گروه تنبور شمس در تهران برگزار کردند و به خاطر مشکلاتی که برای طهمورث به وجود آمده بود به اتفاق علیرضا قربانی به آمریکا رفتند و همانجا بود که از دودوک نوازی روبیک آروتزیان خوشش آمد و کنسرت با استقبال خوبی همراه شد و بعد از آن از آروتزیان درخواست کرد که به استودیو برود و به مدت ۴ ساعت بداهه نوازی کرد و ضبط شد. پور ناظری گفت که: بدون اجازه ی ایشان از قطعه ای که هنوز پخش نشده بود و در استودیو به سر می برد در تله فیلمی استفاده شد که آهنگساز آن آقای ارجمند بود و از همان جا شکاف میان این دو نفر آغاز شد.
مطلب آخر راجع به آلبوم آرایش غلیظ بود که خیلی از افراد این آلبوم را به دید آلبوم مستقل من دیدند در حالیکه این آلبوم، آلبوم مستقل من نبوده و این آلبوم یک موسیقی فیلم بوده و هیچ ادعایی در مورد راک یا پاپ و سنتی و تلفیقی بودن آن نداشتم و یک تجربه شخصی بوده است و اگر قرار باشد که روزی راک کار کنم با بهترین های راک کار خواهم کرد.
آلبوم شبگرد هم بر اساس بداهه نوازی بوده در مقام اصفهان و نوا و به نظر پورناظری اتفاق خوبی که باید در موسیقی بداهه نوازی بیفتد در این آلبوم اتفاق افتاد و سرفصلی بوده برای بداهه نوازی در تنبور. ما در موسیقی تنبور بداهه نواز به آن شکل که باید نداریم به جز موسیقی یارستان و مقام هایش. تنها موسیقی که خارج از این محدوده وجود دارد موسیقی ای است که گروه شمس اجرا کرده و کیخسرو پورناظری آهنگسازی آن را انجام داده است.
در انتها شایان ذکر است که این آلبوم شامل چهار قطعه بداهه با نام های شبگرد، کولی باد، سحرخوانی، رخس باد است که به تهیه کنندگی صدرالدین حسین خانی و با پشتیبانی شرکت ایران گام تهیه شده است.

۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (13) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (12) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (11) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (10) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (9) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (8) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (1) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (2) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (3) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (4) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (5) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (6) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (7)  ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (23) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (22) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (21) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (20) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (19) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (18) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (14) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (15) ۲۰۱۵٫۲۶٫۰۷ -Neshast - ParisaHosseini - Tagged (16)