نشست خبری آلبوم مجتبی کبیری روز شنبه ۱۰ بهمن‌ماه با حضور عوامل اجرایی آلبوم و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

مجتبی کبیری از خوانندگان نسبتاً باتجربه موسیقی پاپ محسوب می‌شود. این خواننده که چند سالی است فعالیت کمرنگی دارد، حال با انتشار آلبوم جدید خود بانام “اطاق ساکت ” به عرصه موسیقی بازمی‌گردد.

از سکوت خبری نیست

در ابتدای نشست مجتبی کبیری درباره آلبوم اطاق ساکت گفت: همان‌طور که می‌دانید اسم آلبوم اطاق ساکت است، اما داخل این آلبوم پر از سروصدا است که شنونده را قطعاً غافلگیر می‌کند. من سعی کرده‌ام در این آلبوم فضای خاصی را ایجاد کنم و همچنین غافلگیری‌هایی را برای مخاطبان در این آلبوم در نظر گرفته‌ام که برخلاف اسم آلبوم، در آن اصلاً از سکوت خبری نیست.

حمایت نکردند

کبیری در ادامه افزود: حدوداً از سال ۹۲ شروع به جمع‌آوری کار برای آلبوم کردیم. نزدیک به ۶ ماه فقط برای پیدا کردن ترانه وقت صرف کردیم تا درنهایت ده ترانه‌ی برتر را انتخاب کردیم. در اسفندماه سال ۹۲ مجوزهای آلبوم را گرفتیم اما آن‌هایی که باید حمایت کنند، حمایت نکردند. ما انرژی خوبی در آلبوم داشتیم اما کسی از آن حمایت نکرد. حتی اسپانسر مناسبی نیز، برای آلبوم پیدا نکردیم و تمام این اتفاقات باعث شد که آلبوم دیرتر از زمان پیش‌بینی‌شده به دست مخاطبان برسد.

مجتبی کبیری: آمده‌ام که بمانم

کبیری در پاسخ به سؤال خبرنگار رسانه مبنی بر آنکه چرا مدتی کم‌کار بوده را این‌گونه پاسخ داد:

علت این‌که چند سالی حضورم کم‌رنگ شده، دقیقاً همان عدم‌حمایت‌ها است. آلبوم اطاق ساکت این سکوت را شکست و این بار با برنامه‌ریزی دقیق، آمده‌ام که بمانم و اتفاقات بسیار ویژه ایی را در نظر داریم و به‌زودی آن‌ها را اجرایی می‌کنیم.

کنسرت ویژه

مجتبی کبیری درباره اجرای کنسرت گفت: در نظر داریم کنسرت را با سورپرایز ویژه ایی اجرا کنیم. این سورپرایزها برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

هومن آزما (تنظیم‌کننده و نوازنده آلبوم)

هومن آزما گفت: خیلی خوش‌حالم که این زمان طی شد و آلبوم به مرحله انتشار رسید. وی تنظیم‌کننده قطعات (۳،۷،۸) و همچنین نوازنده گیتار اسپانیش در این آلبوم است.

پیوند شاد خواب ترانه‌سرای برخی از قطعات آلبوم گفت: خیلی خوش‌حال هستم که من هم در این آلبوم سهیم بود ام و همچنین بسیار فضای آلبوم رو دوست دارم و امیدوارم که موردتوجه مخاطبان هم قرار بگیرد. شاد خواب ترانه‌سرای قطعات “بارون” و ” تحمل‌کن” بوده است.

شایان‌ذکر است از شما کاربران فهیم درخواست می‌شود با تهیه‌ی نسخه اصلی، این اثر را موردحمایت خود قرار دهید.

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری این نشست را از نگاه دوربین رضا حاجوی مشاهده کنید.

[Not a valid template]