ساناز کریمی آهنگساز شناخته‌شده موسیقی که سابقه همکاری با خوانندگانی همچون رضا صادقی، محمد علیزاده، میثم ابراهیمی،مسعود امامی و … را داشت، درگذشت.

به گزارش نواک به نقل از سایت ریتم نو، میلاد اکبری آهنگساز باسابقه و مطرح موسیقی پاپ کشور؛ ساعاتی پیش خبر درگذشت ساناز کریمی آهنگساز جوان کشور را در صفحه خود اعلام کرد.

میلاد اکبری با انتشار عکسی از ساناز کریمی نوشت: «هیچوقت دوست ندارم خبر بد؛بدم زندگى خیلى بى رحم شده …..دوست و همکار هنرمند ساناز کریمى امروز متاسفانه از جمع ما رفت امیدوارم خدا به خانواده عزیزش صبر بده باور کردنى نیست هنرمند خوب و با اخلاق با آثارى جاودانه»

ساناز کریمی آهنگساز، نوازنده‌ی پیانو و کیبورد متولد ۱۳۶۱، کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و دارای مدرک لیسانس صنایع، دانشگاه فنی تهران بود و همکاری‌های موفقی را با خوانندگانی همچون رضا صادقی، محمد علیزاده، میثم ابراهیمی، سعید شهروز، مسعود امامی، افشین سیاهپوش و … در کارنامه کاری خود داشت.

این آهنگساز جمعه ۲۴ خردادماه ۱۳۹۸ در سن ۳۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.هنوز علت فوت ساناز کریمی آهنگساز شناخته‌شده موسیقی، اعلام‌نشده است.