علی عبدالمالکی خواننده پاپ کشور چهار شنبه شب برنامه موسیقیایی خود را در کنار هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای زنده هجده آهنگ ارائه کرد.
این کنسرت در حالی برگزار شد که امید علومی دیگر خواننده پاپ کشورمان جزو مهمانان ویژه و دوستان عبدالمالکی بود که از نزدیک او را همراهی کرد. آهنگسازان، تنظیم کنندگان، ترانه سراها مانند بیتا تاری و هومن جوادی و مادر علی عبدالمالکی نیز در این کنسرت حضور داشتند.

کنسرت این خواننده محبوب و با اخلاق در ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه در حالی آغاز شد که تمام صندلی های سالن پر بودند از طرفداران او. اولین آهنگی که اجرا شد، قطعه یهویی از آخرین کارهای عبدالمالکی با حال و هوایی ریتمیک و شاد بود. در زمان اجرای این آهنگ حضار همراهی پر شوری را با خواننده اثر داشتند.
خواننده مخاطب خاص بعد از اجرای اولین کارش با حاضران در سالن صحبت کرد و گفت: سلام علیکم، خیلی دلم برای شما تنگ شده بود، خیلی خوشحالم که این سعادت نصیبم شد تا در خدمت شما باشم. خیلی صحبت نمی کنم تا بتوانیم ترانه های بیشتری را برای شما اجرا کنیم.

دومین قطعه ای که عبدالمالکی اجرا کرد آهنگ ریتمیک دورت بگردم بود. سپس بدون وقفه ترانه وایسا را تقدیم حضار کرد. چهارمین کاری که عبدالمالکی خواند جزو کارهای قدیمی اش بود به نام جونم واست بگه.
آهنگ های چرا من، روانیتم و عشق من به صورت متوالی خوانده شدند.
بعد از آن خواننده قطعه یهویی بیان کرد: خیلی دوست دارم با شما هم کلام شوم اما وقت نیست. آهنگ هشتم به نام انگاری مریضم با تک نوازی مسعود پهلوان آغاز شد که حاضران در سالن بسیار از آن استقبال کردند.

هواداران عبدالمالکی در اواسط برنامه یک صدا شدند و برای چندین بار فریاد زدند علی دوست داریم و در مقابل هم علی عبدالمالکی از آنها تشکر ویژه کرد.

از جمله قطعات دیگری که در این کنسرت اجرا شد می توان به مخاطب خاص، دوست دارمت، خوش به حالت، دلم مونده رو دستم، تهران شلوغه و … همچنین اجرای ویژه یک کار به شکل ریمیکس و خواندن پنج ترانه بدون وقفه بود.

آخرین قطعه ای که عبدالمالکی در کنسرت چهارشنبه شب اجرا کرد هی تو بود.
خواننده جوان پاپ بعد از خواندن هجدهمین قطعه خود ضمن تشکر از تمام حضار بهترین ها را برای آنها آرزو و با آنها خداحافظی کرد.

کنسرت پر انرژی علی عبدالمالکی با خلق شبی شاد و به یاد ماندنی برای کسانی که به سالن میلاد آمده بودند پایان یافت. از ویژگی های این کنسرت اجرای تعداد زیادی از آهنگ هایی بود که طرفداران به آنها علاقمند بودند و عبدالمالکی با کم حرفی های بجا توانست هر چه بیشتر حضار را با خود همراه کند و برای آنها تجدید خاطره نماید. او در پایان کنسرت قول ساخت و تولید کارهای جدید را به مردم داد و گفت که سعی دارد هر چه زودتر قطعات جدید خود را بسازد و روانه بازار کند.
در نهایت این کنسرت بدون هیچ حاشیه و بی نظمی به پایان رسید.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر این کنسرت از نگاه دوربین عادل میثاقی نیا دعوت می نماییم.

[Not a valid template]