رونمایی نخستین آلبوم « فرشاد شکوری » به نام «دلم تنگه» روز یکشنبه نوزدهم مهر ماه سال جاری در آمفی تئاتر سرای محله ازگل برگزار شد.

در این رونمایی که با چهل وپنج دقیقه تاخیر شروع شد، «مهدی مقدم»، خواننده ی پاپ، «رضا رویگری»، بازیگر تأتر، سینما، تلویزیون و خواننده و برخی از دست اندکاران این آلبوم حضور داشتند.

« فرشاد شکوری » که کار خود را از اواخر سال ۸۰ با تک آهنگ شروع کرده بود، بالاخره به عرصه ی موسیقی ایران به صورت رسمی قدم گذاشت.

در این آلبوم که ۱۱ قطعه دارد، «حمید فریزند»، «سمانه مرادی» و «عبدالجبار کاکایی» به عنوان ترانه سرا، «علی عبدالمالکی»، «حمید رهنورد»، «سینا گلزار»، «میلاد ترابی»، «امید کرامتی» و «عماد نکویی» آهنگساز، «سیناگلزار»، «شاهین تراب احمدی»، «میلاد ترابی»، «محمد کلهر» و «سعید حسنی» تنظیم کننده، همکاری دارند

و از نوازندگان سرشناسی چون «عماد نکویی»، «فیروز ویسانلو»، «بهنام حکیم»، «بهروز میرزایی» و «تورج زادپور » استفاده شده است، تهیه کنندگی این کار به عهده ی « مجتبی شکوری » پدر این خواننده ی تازه کار و جوان است.

در این برنامه «حمید رهنورد» که آهنگسازی چهار قطعه از آلبوم را به عهده دارد گفت: من در تنظیم کارهایم بسیار حساس هستم و از دید من حرفه‌ای‌ترین تنظیم، قطعه‌ی «دوباره» و کارهای آقای «میلاد ترابی» است، خودم آهنگ «دلم تنگه» رو بیش تر از همه دوست دارم و در رابطه با کنسرت می توانم بگم که تا تابستان سال ۹۵ کنسرت های شهرستان و تهران برنامه ریزی شده است.

در طی برنامه، مجری از «مهدی مقدم» خواست که به روی صحنه بیاید و در مورد این خواننده ی جوان چند کلمه ای صحبت کند.« مقدم » گفت که چون فرشاد صدای واقعی خودش را دارد و سعی نمی‌کند تقلید کند، راغب شدم باهاشون همکاری کنم

او همچنان در مورد قطعه «درد و دل» که در این آهنگ، «فرشاد شکوری» را با صدای خود همراهی کرده گفت: علت نوشته نشدن اسم من در این آلبوم این است که، زمانی این آلبوم مجوز گرفت صدای من مجوز نداشت و زمانی که من تونستم مجوز بگیرم آلبوم در دست تهیه بود و دیگر نمی شد که اصلاحیه بزنیم و این فرصت از من گرفته شد.

« شکوری » در ادامه در جواب سوال یکی از خبرنگاران در مورد خالی بودن اسم‌های بعضی از عوامل کار روی کاور آلبوم گفت: زمانی که من با این عزیزان کار می‌کردم مجاز بودند و مشکلی نداشتند ولی وقتی کار رو جلوتر بردیم متوجه شدیم که نمی‌توانیم اسم بعضی‌ها راروی کار بیاوریم و برای همین مجبور شدیم که به جای بعضی از اسامی نقطه چین بگذاریم و برای همین موضوع از تمام کسانی که نتونستم اسمشان رو بیارم عذرخواهی می کنم و به خاطر تمام زحماتی که به خاطر آلبوم برای من کشیدند ممنونم.

IMG_9107 IMG_9115 IMG_9124 IMG_9130 IMG_9140 IMG_9145 IMG_9157 IMG_9163 IMG_9165 IMG_9176 IMG_9188 IMG_9192 IMG_9198 IMG_9217 IMG_9222 IMG_9233