سالن رودکی تهران دی ماه میزبان دومین کنسرت آنسامبل قنبری مهر بود.

این کنسرت با اجرای «تریلوژی» برای فلوت ، پیانو ، پرکاشن  و کویینتت زهی، و در ادامه «دولپمان سکوت شماره ۳» برای پیانو از«اردوان وثوقی» و همچنین «سکستت» برای پیانو، پرکاشن و کوارتت زهی، و «نون مدراتو» برای ویولن، ویولا و پرکاشن از «نیماعطرکار روشن»؛ «Be-stimmung»  برای کوارتت زهی از «سینا صدقی»؛ و «The Dying of the Light» برای ویولن، پیانو و پرکاشن از «فرنود حقانی پور» اجرا خواهد شد.
نوازندگان این کنسرت را عادل پورصمدی : ویولا، صبا صفوی : ویلن، پویا فراگردی: ویلن، یاسمن کوزه گر:ویلنسل، آرش ضرابی ها : کنتر باس، میلاد سنایی منش :ویلن، مینا آقا رضایی : ویولا، مطهر حسینی: پیانو، آوا تهرانی : پیانو، نیما حسینی : کوبه ای، ارغوان منتظری : فلوت, کوبه ای را تشکیل می دهند.
انسامبل قنبری مهر با هدف اجرای قطعات اهنگسازان ایرانی (به خصوص اهنگسازان جوان)در زمینه ی موسیقی معاصر قدمی بزرگ وپشتوانه ای برای ازاد اندیشیدن این دسته از اهنگسازان کشورمان است.
لازم به ذکر است که تمامی ساز های زهی این انسامبل هنر دست استاد قنبری مهر است،که به همت عادل پور صمدی (نوه ی استاد قنبری مهر)وبا حمایت های سر کار خانوم مرجان قنبری مهر گرداوری شده تا این مهم میسر گردد.

[Not a valid template]