کنسرت رضا یزدانی هجدهم مرداد‌‌‌‌‌ماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.
در ابتدا با تاخیر کمی نوازندگان شروع به نواختن کردند و پس از شروع موزیک رضا یزدانی وارد صحنه شد وشروع به اجرای قطعه «این روزا» کردو «عشق پست مدرن» را به عنوان دومین قطعه اجرا کرد.

بعد از دومین آهنگ رضا با جمله ی وقتی هستید خوب خوبم از طرفدارانش تشکر و استقبال کرد و از آن‌ها در‌خواست کرد تا در قطعه بعدی که «آهنگ قدیمی» بود با او همراهی کنند.
در این کنسرت قطعاتی چون «فقط یکمی چای واس من بریز»، «برزخ»، «تونل کندوان نگاه تو»، «آوانگارد» و «توریست» «هنوز دلم واسه تو تنگ میشه» هم با همکاری گروه اجرا کرد. بخش اول را با قطعه خاطره‌انگیز «طهران، تهران» تمام کرد. در بین کنسرت استراحتی چند دقیقه‌ای به گروه دادند و در این فاصله مطابق اکثر کنسرتهای یزدانی، علی اوجی به روی صحنه رفت و ضمن تقدیر و تشکر از اسپانسرهای برنامه به معرفی مهمانها پرداخت و قرعه کشی کوچکی را ترتیب داد تا به پنج نفر از افراد سالن جایزه بدهند.

پس از استراحت میان برنامه رضا یزدانی بخش دوم را با گروهش در حالی که در سمت چپ سن با گروهش نشسته بودند با قطعه «الا یا ایها الساقی» آغاز کرد. بعد از این قطعه  های «شک میکنم» ،«مهتاب تو فانوس»، «کف افکارم و موکت کردم»، «رادیو»، «حرف های بی مخاطب»، «کی فکرشو میکرد »، «پرواز کن» و «تاریخ تکراری» را اجرا کرد.

آرش زمانیان با گیتاربیس، علیرضا مهدی زاده ساکسفون، مازیار احمدپور با گیتارالکتریک، میلاد عدل‌خواست با گیتارالکتریک و هارمونیکا و محمد خرمی‌نژاد با درام گروه نوازندگی رضا یزدانی را تشکیل می‌دهند.
سرانجام رضا یزدانی طبق معمول تمام اجراهایش قطعه «خلیج فارس» را به عنوان حسن ختام کنسرت اجرا کرد.

در ادامه می توانید تصاویر این کنسرت را از نگاه دوربین سید سعید حسنی نسب مشاهده کنید.

[Not a valid template]