گروه آوای صحرابه سرپرستی و خوانندگی الهام کریمی که برای بار نخست در سوم و چهارم شهریور ماه تحت حمایت علیرضا افتخاری به روی صحنه رفتند، برای بار دیگر در بیست و چهارم دی ماه در فرهنگسرای نیاوران مقابل بانوان هنردوست قرار گرفتند.

این اجرا با دوبخش سنتی- کلاسیک و محلی خراسانی ، در دو پارت چهل و پنج دقیقه ای برای مخاطبان به اجرا در آمد.
در بخش اول هنرمندان این گروه به بازخوانی قطعات سنتی کلاسیک شامل ضربی دشتی،غروب کوهستان،چهار مضراب دشتی، تنهایی، گلنار، اشک حسرت، سودای دل و فردا تو می آیی، پرداختند.همچنین اجرای زیبای قطعه “سوختگان” ، حاصل تنظیم و آهنگسازی پویا نیکپور بوده که به طور اختصاصی جهت این گروه تهیه شده وبرای اولین باردر این صحنه به اجرا در آمد.
بخش دوم به بازخوانی قطعات محلی خراسانی شامل گل لاله، جومه نارنجی، خوشه های گندم، ضربی آفتاب نیمه شب، شاختایی، سه گدار و صورت کبوتر اختصاص یافت.
نوازندگان این گروه متشکل از پدیده احرار نژاد(تار)، آوا ایوبی(تارباس-عود)، شیما بلوکی فر(کمانچه)، نازنین پدرثانی(تنبک – کوزه) و مژگان ابوالفتحی(دف) الهام کریمی را در برگزاری هرچه بهتر این کنسرت همراهی کردند.
در این کنسرت شاهد هنرنمایی و تک نوازی اعضای گروه بودیم که با تشویق و استقبال مخاطبان همراه شد.
همچنین با بازخوانی قطعات سنتی کلاسیک و محلی خراسانی حس خاطره انگیزی برای حضار تداعی گردید.
در این مراسم حضور همسر محترم وزیر ارشاد(علی جنتی) به منظور حمایت از موسیقی بانوان و گروه آوای صحرا باعث دلگرمی و خشنودی تمامی بانوان شد.
لازم به وصف است بازیگران برجسته تلویزیون و سینمای ایران خانم ها مرجانه گلچین، منیژه گلچین، فرحنازمنافی ظاهر و مهوش وقاری مهمانان ویژه این کنسرت بودند.
در خاتمه یادآور شده، آخرین شب اجرای خاطره انگیز این گروه برای حضور تمامی علاقه مندان در تاریخ بیست و پنجم دی ماه به روی صحنه خواهد رفت.

photo_2016-01-15_14-28-44