بابک جهانبخش خواننده‌ی پرطرفدار پاپ ایران، طی روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد، آلبوم «حالم خوبه» و گلچینی از پرطرفدارترین ترک‌های خودش را در ۴ سانس بر روی صحنه‌ی سالن میلاد نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برد.

در ابتدا پس از کمی تاخیر، نوازندگان گروه بر روی استیج آمدند و شمارش معکوس برای ورود بابک جهانبخش بر روی مانیتورهای سالن نقش‌بست و بابک جهانبخش در بین تشویق هوادارانش، با قطعه‌ی شاد و ریتمیک
« اینا یعنی عشق» به روی استیج آمد و بلافاصله قطعات« چه حس خوبیه» و «حالم خوبه» را نیز اجرا کرد.

سپس ضمن خوش‌آمد گویی به مخاطبان، گفت: امیدوارم که مثل همیشه یک‌شب فوق‌العاده را در کنار هم تجربه کنیم.

سپس قطعه‌ی«مدار بی‌قراری» را اجرا کرد و گفت: ما سعی کردیم که گلچینی از قطعاتی که طرفداران بیشتری دارند رو براتون انتخاب و اجرا کنیم و به دلیل زیاد بودن قطعات، این کار بسیار سخت است. امیدوارم که این قطعات انتخاب‌های درستی باشند.

جهانبخش در ادامه، قطعات  دوست دارم، مثل همه، اکسیژن ، دریا ، راز، صدای عشق، منو نگاه کن، پاییز، شاید، تو چشمای منی و برای آخرین آهنگ در پارت اولِ برنامه، قطعه‌ی خاطره‌انگیز «من و بارون» را به یاد آلبوم «من و بارون» و رضا صادقی اجرا کرد و از مردم خواست که با این آهنگ نورتلفن هایشان را روشن کنند.

در پایان قسمت اول برنامه، چنددقیقه‌ای متوقف شد و پس از اذان مغرب زمان شروع قسمت دوم فرارسید و همه‌ی مخاطبان حاضر در سالن، کماکان منتظر سورپرایزی بودند که بابک جهانبخش از آن در اینستاگرامش خبر داده بود؛ که ناگهان مانیتورهای سالن روشن شد و تکه‌ای از ترک و موزیک ویدیوی جدید بابک جهانبخش به نام« یه ساعت، فکر راحت» پخش شد و حاضران را متعجب و هیجان‌زده کرد و صدای دست و جیغ هواداران سالن را پر کرد.

پس از پخش تیز جهانبخش به روی صحنه آمد و ضمن تشکر از مردم، پشت پیانو نشست و گفت: می‌توانید این قطعه را فردا دانلود کنید؛ و سپس شروع به نواختن ادامه‌ی قطعه‌ی جدید کرد و با استقبال حاضران مواجه شد.

در ادامه‌ی پارت دوم کنسرت قطعات، تصمیم، تو رو دوست دارم، سکوت، برف و برای آخرین قطعه،«بی تو می‌میرم» اجرا شد و شبی خاطره‌انگیز برای هواداران بابک جهانبخش رقم خورد.

رضا تاجبخش(رهبر ارکستر و نوازنده‌ی پیانو و کیبورد) ،مسعود همایونی(گیتار الکتریک) ،مهران فرشباف(پرکاشن) ،کسری خدیور(ویولن) ،بابک ریاحی پور(سرپرست گروه و نوازنده‌ی گیتار بیس) ،بهنام حکیم(بوزوکی و گیتار) ،نیما حمیدی(درامز) و انوشیروان تقوی(کیبورد)، اعضای گروه بابک جهانبخش هستند.

این کنسرت به همت شرکت اکسیر نوین به مدیریت آقای محمدرضا خانزاده اجرا شد و شما می‌توانید با تهیه‌ی بلیت از سایت www.exirconcert.com در تمدید کنسرت تهران بابک جهانبخش در تاریخ ۲۵ شهریور حضور پیدا کنید.

در پایان سایت نواک از موسسه فرهنگی هنری و تبلیغاتی اکسیر نوین بابت همکاری های مکررشان کمال تشکر را دارد.

در ادامه عکس های سمیرا سلیمانی نژاد را از این اجرا شاهد باشید.

[Not a valid template]