شب لاتین ارکستر ارس نوا، با ترانه های محبوب اسپانیایی، انگلیسی و همینطور نیایشی برای تمام جنگ زده های جهان برگزار شد.

ورودی تالار وحدت بسیار شلوغ بود و دیدن این جمعیت من را حریص تر کرد که سماجت خبرنگاری ام را به کار بگیرم و هر طور شده وارد سالن کنسرت بشوم. بار اولی بود که سالن تالار را تا این حد پر از جمعیت میدیدم، جا برای سوزن انداختن هم نبود. کنسرت که شروع شد، فکر کردم لذت تماشای چند ردیف ساز بادیِ طلایی رنگ برای امشب کافی است، اما قطعات اجرایی یکی پس از دیگری من را هم مثل همه حاضران به وجد آورد.
شب لاتین ارکستر ارس نوا، با ترانه های محبوب اسپانیایی، انگلیسی و همینطور نیایشی برای تمام جنگ زده های جهان برگزار شد. آرمین قیطاسی، هنرمند با استعداد کشورمان، رهبر ارکستر و سولیست فلوت این مجموعه بود. حضور پررنگ بهنام ابطحی، درامر نامی کشورمان هم شور و هیجان را در سالن چند برابر می کرد. جیپسی کینگز که ترانه هایش زمزمه دائمی همه شیفتگان موسیقی لاتین است، با صدای احمد قاعد، جیپسی کینگ آبادانیِ ایران به روی سن رفت!
بدون اغراق باید بگویم برخی اجراها از آهنگهای محبوب و نوستالژیک لاتین حتی از شکل اصلی ترانه ها هم بهتر بود. مثل اجرای باربد بکان از ترانه ی Into the Night.
علیرغم اینکه هنرمندان جوان بسیاری مانند امیر دارابی، پیانیست چیره دست هجده ساله گروه به عنوان اعضای ارکستر بسیار خوش درخشیدند، ولی درخشش حیرت انگیز باربد بکان با صدایی به گوش نوازی صدای لیونارد کوهنِ جوان، بسیار دلنشین بود.
گرچه داستان این شب حیرت انگیز، دقایقی بعد از نیمه شبِ سه شنبه، پانزدهم دیماه ۹۴، به پایان رسید اما همگی منتظر شنیدن دوباره این داستان سرایان خواهیم بود.

عکس های بیشتر این کنسرت را از نگاه دوربین رضا حاجوی تماشا می کنید.

[Not a valid template]