پس از یک هفته از رونمایی خصوصی با حضور هنرمندان عزیزی همچون هنگامه قاضیانی، اشکان خطیبی و کارن همایونفر، در شانزده شهریور، این بار علی زند وکیلی در میان هوادران خود جشن امضای آلبوم “یادی به رنگ امروز” را در تاریخ ۲۳ شهریور برگزار کرد. سام حسینی، مدیر اجرایی آلبوم و کنسرت های علی زند وکیلی، یکی از ویژگی های بارز این آلبوم را نزدیک بودن به فضای موسیقی واقعی دانست و آن را یک اتفاق خاص موسیقیایی می نامد.

این رویداد در فروشگاه انتشارات ثالث برگزار شد. انتشارات ثالث بیش از دوازده سال است که با برگزاری چنین مراسم هایی از هنرمندان و نویسندگان حمایت می کند. سینا جعفری، مدیر فروشگاه هدف از برگزاری چنین مراسم هایی را “علاقمند ساختن طرفداران به مطالعه کتاب به واسطه موسیقی” بیان میکند.

علی زند وکیلی و گروهش ساعتی قبل از شروع مراسم با حضور در فروشگاه نشر ثالث با طرفداران گفتگوی مختصری داشت و با آنها عکس های یادگاری ثبت می کرد. او با تشکر از عوامل اجرایی از جمله سپهر صالحی، تهیه کننده این آلبوم، و دیگر هنرمندانی که در تهیه این آلبوم همکاری داشتند مراسم را آغاز کرد. پس از آن، هوادران یک به یک با این هنرمند عکس یادگاری انداخته و او نیز اثر خود را برای هوادران امضا کرد. حضور هنرمندانی مانند مسعود فروتن، بهاره رهنما و سروش صحت نیز به حال و هوای این مراسم رنگ دیگری داد.

پس از پایان مراسم که حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید، علی زند وکیلی به میان خبرنگاران آمد و از اشخاصی مانند مهران مدیری، محمدرضا رحمانیان، محمود شبیری و فردین خلعتبری که در موفقیت او نقش داشتند نام برد. او در ادامه گفت که جدایی من از دنگ شو پایان رفاقت ما نبوده و شاید در آینده با این گروه باز هم همکاری داشته باشم.

۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (21) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (20) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (19) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (18) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (17) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (16) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (15) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (14) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (13) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (12) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (11) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (10) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (9) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (8) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (7) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (6) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (5) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (4) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (3) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (2) ۲۰۱۵٫۰۹٫۱۴ - Zand Vakili - Reza Hajavi (1)