نقل از سیدعلی نیکونیا، مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر:

هدف از انتشار تیزر متفاوت ترین اجرای کنسرت فضای باز برای اولین بار به صورت انیمیشن سه بعدی برای علاقه مندان حضور در این اجرای کنسرت تهیه شده است که محل استیج اجرای کنسرت، جانمایی نوازندگان، چیدمان صندلی ها، نورپردازی ها و نمایشگرهای بزرگ، موقعیت و زاویه دیدهای مربوط به جایگاهها از جمله مواردی هستند که برای تصور بهتر از آنچه قرار است مخاطب با آن رویرو شود، و حس و حال محیط اجرا، طراحی شده است.

نور پردازی متفاوت در اطراف محوطه فضای باز این اجرا در زیر آسمان پر ستاره شب در کنار برج بلند مرتبه میلاد، جذابیت های زییایی بصری را رقم خواهد زد.

از منظر صدابرداری و اجرای صدای ساز های موسیقی در فضای باز، تلاش گسترده و تست هایی در حال انجام است که صدابرداری متفاوت از اجراهایی در فضاهای باز دیگر به مخاطبین ارائه شود که در این خصوص این مهم به تیمی خبره و پرسابقه با صدابرداری اجراهایی مشابه در سالهای قبل سپرده شده است.

تلاش بر اجرای متفاوت حافظ ناظری با همراهی استاد شهرام ناظری، بر آن شده است که تمامی عناصر، از محیط اجرا،‌نور پردازی، صدابرداری و …. دستخوش این تغییر اجرا قرار گیرند و در آن ساعات پایانی شب، در کنار نسیم ملایم تابستانی، حس آرامش عرفانی موسیقیایی را برای مخاطبین خود به ارمغان آورد.

[jwplayer player=”2″ mediaid=”45896″]