در بیست و پنجمین محفل اتفاق ترانه
رسول نجفیان به اجرای برنامه می پردازد
در تازه‌ترین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» شنبه ششم آبان ماه ساعت ۱۷، رسول نجفیان به اجرای موسیقی می پردازد.
به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، در بیست و پنجمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» که روز شنبه ششم آبان ماه ساعت ۱۷ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود،رسول نجفیان بازیگر،مجری و خواننده ایرانی به اجرای برنامه می‌پردازد.
رسول نجفیان در ۲۸ دی ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. نجفیان دارای مدرک کارشناسی روان‌شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال ۱۳۵۶ است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۸ و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با فیلم صف ساختهٔ علی‌اصغر عسگریان آغاز کرد.
وی موسیقی را از جوانی دنبال می‌کرد و نواختن دوتار را توسط یک روستایی به نام عاشق حیدر همدانی فراگرفت. پس از آن نیز آموختن موسیقی را نزد استاد اسماعیل مهرتاش ادامه داد. نجفیان تا کنون آلبوم‌های «رسم زمونه» و «با عاشورا می‌گریم را» منتشر کرده است. وی شعر و آهنگ «عجب رسمیه رسم زمونه» را به یاد مادربزرگ و خانه قدیمی ایشان در روستای رباط شورین همدان سروده و ساخته است.
در این محفل شعر و موسیقی ماهانه، به جز شعرخوانی شاعران جوان، برنامه های متنوع دیگری نیز، از جمله معرفی کتاب توسط حسن وارسته نویسنده و کارگردان مطرح سینما و شعرخوانی شاعران و هنرمندان، وجود دارد.

بیست و پنجمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه»، به همت مرکز موسیقی و موسسه سپهر سوره هنر، شنبه ششم آبان ماه، ساعت ۱۷ در تماشاخانهٔ مهر حوزهٔ هنری، واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می شود. حضور در این برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد است.