بهنام صفوی، هنرمند محبوب کشورمان که به‌تازگی آخرین اثرش را تحت عنوان معجزه روانه بازار کرده است؛ شامگاه جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه، به همت موسسه اکسیر نوین به روی صحنه رفت تا برای اولین بار از قطعات این آلبوم رونمایی کند.

“دنیامو عوض کن” نام اولین قطعه‌ای بود صفوی در این کنسرت اجرا کرد؛ بعد از اجرای این قطعه درباره وقفه‌ای که بین آخرین اجرایش با این اجرا افتاده بود توضیحاتی ارائه کرد و علت را تولید آلبوم بیان کرد.

وقت عشقه، دل‌تنگم، دنیا به من نیومده، کافیه،تمنا، فوق‌العاده، خدا، شوخی ندارم، چه حال خوبیه، عشق من باش، همین حوالی، عشق بی‌نظیر، حسود، زیر یک سقف، حیف، بگو آره، معجزه و دست خودم نیست قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

مرسل وطنی (ساکسیفون)، امیرعلی ماسوریان (گیتار بیس)، بهنام کریمی (ویولن)، حسین نظری (کیبورد)، مازیار عالمی (پرکاشن)، مازیار آهنی (درامز)، نریمان معصوم‌آبادی(گیتار الکتریک) و دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک) نوازندگان گروه ارکستر بهنام صفوی بودند.

مهدی ماهانی، محمدکاظمی و نیوشا ضیغمی نیز از میهمانان ویژه بهنام صفوی در این شب بودند. این کنسرت به همت موسسه اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزارشده بود.

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری این کنسرت را از نگاه دوربین رضا حاجوی مشاهده کنید.

[Not a valid template]