فیلم سینمایی «سلام بمبئی» که این روزها حسابی خبرساز شده است، با هنرنمایی “بنیامین بهادری” موج خبری دیگری را به راه می‌اندازد.۰۳۰۲۶۳

حضور محمدرضا گلزار در این فیلم و همچنین تولید آن در دو کشور ایران و هندوستان با هنرنمایی بازیگران مطرح بالیوودی باعث شد تا طی چند هفته اخیر اخبار فراوانی پیرامون فیلم سینمایی  «سلام بمبئی» منتشر شود.

عوامل تولید فیلم در حال حاضر در هندوستان هستند، به نقل از مدیر برنامه بنیامین گروه بنیامین موزیک در ایام عید مشغول تور کنسرت‌های نوروزی در نقاط مختلف کشور هستند. پیش‌بینی می‌شود به‌غیراز تیتراژ، چند قطعه دیگر هم برای این فیلم تولید شود.

 

ناگفته نماند علاوه بر خوانندگی و بازیگری بنیامین بهادری، در پروژه سینمایی  «سلام بمبئی» نقش مقابل بنیامین را همسر وی ایفا می‌کند. شایلی همسر بنیامین که به‌تازگی زندگی مشترک خود را با بنیامین آغاز کرده است در این فیلم به زبان هندی صحبت می‌کند و به دلیل تسلط وی بر چند زبان زنده دنیا ازجمله زبان هندی، تمام دیالوگ‌هایش نیز به همین زبان نوشته‌شده است.

 

با توجه به قصه عاشقانه فیلم  «سلام بمبئی» ، بازی این زوج جوان در مقابل هم می‌تواند جذابیت ویژه ایی برای مخاطبان داشته باشد.