جهانبخش کنسرت خود را طی روزهای ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا کرد.

خواننده پرطرفدار یا به قول هوادارانش سلطان احساس کار خود را با اجرای قطعه «طهران» شروع کرد اما این اجرا در حالی بود که شمارش معکوس صفحات نمایشگر، حس و حال ویژه ایی را برای هواداران رقم‌زده بود؛ طهران با همخوانی و هم‌صدایی مهمانان، سالن میلاد را به اوج هیجان رسانده بود.
بابک جهانبخش قطعات منتخبی از آلبوم‌های «اکسیژن» و «مدار بی‌قراری» را اجرا کرد، ازجمله: «توچشمای منی»، «بی تو می‌میرم»، «منو نگاه کن»، «مدار بی‌قراری»، «حواست نیست»، «من و بارون»، « اعتراف»، «اکسیژن»، «عاشق‌تر»، «دوست دارم»، « ای دل» و…
البته اجرا تک آهنگ‌های منتخب نیز مورد استقبال قرار گرفت، «صدای عشق» و قطعه جدید «مثل همه» از این قاعده مستثنا نبودند. «مثل همه» که حدوداً دو هفته از انتشار آن می‌گذرد به‌راحتی توانسته بود مخاطبان زیادی را جذب کند و همخوانی حاضرین نیز این موضوع را تائید می‌کرد.
اجرای قطعه «برف» فضایی عاشقانه را به وجود آورد و هماهنگی این ملودی با فصل زمستان در نوع خود بسیار شنیدنی بود.
رضا تاجبخش به‌عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد در کنار بابک ریاحی پور، مهران فرشباف، کسری خدیور، مسعود همایونی، بهنام حکیم، نیما حمیدی و انوشیروان تقوی اعضای گروه نوازندگان بابک جهانبخش را تشکیل می‌دادند.
مجید مظفری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، مهمان ویژه کنسرت بابک جهانبخش بود.
همچنین شایان‌ذکر است این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری تبلیغاتی اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد. کنسرت بابک جهانبخش به دلیل استقبال فراوان از سوی مخاطبان در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه تمدید شد.
سایت خبری موسیقی نواک از موسسه اکسیر نوین و همچنین مدیریت محترم روابط عمومی، جناب آقای پوریا مطلبی بابت همکاری و همراهی پی‌درپی کمال تشکر را دارد.

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری این کنسرت را از نگاه دوربین سمیرا سلیمانی نژاد مشاهده کنید.

[Not a valid template]