بابک جهانبخش خواننده‌ی نام‌آشنای موسیقی کشور در ادامه تور کنسرت‌های خود در ۳۱ تیرماه در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی به روی صحنه رفت.

بابک جهانبخش خواننده خوش‌صدای موسیقی پاپ ایران با قطعه «اینا یعنی عشق» به روی استیج آمده و «چه حس خوبی» و «تهران» را سپس به اجرا درآورد و به سلام و خوشامدگویی با هوادارانش پرداخت.

جهانبخش در ادامه قطعات «روزمرگی»، «مدار بی‌قراری»، «خاص»، «میکس قطعات ای دل و دوست دارم، اکسیژن، هرگز و صدای عشق» را یکی پس از دیگری با همخوانی هوادارانش اجرا کرد.

بابک با اشاره به اینکه همیشه انرژی زیادی از کنسرت‌هایش در شمال کشور کسب کرده به سراغ قطعه «منو نگاه کن» رفته و در ادامه شاید«من و بارون»، «تورو دوست دارم»، «تصمیم»، «تو چشمای منی»، «پاییز» و قطعات خاطره‌انگیز «چی شده» و «برف» پایان‌بخش شب خاطره‌انگیز جهانبخش و هوادارانش در منطقه آزاد انزلی بود.

بابک ریاحی پور(گیتار بیس و سرپرست گروه)، رضا تاجبخش ( پیانو رهبر گروه )، انوشیروان تقوی (کیبورد و همخوان)، مهران فرشباف(پرکاشن)، نیما حمیدی (درامز )، کسری خدیور(ویولن)، مسعود همایونی(گیتار الکتریک) و بهنام حکیم(بوزوکی)، بابک جهانبخش را در این اجرا همراهی می‌کردند .

این کنسرت به تهیه‌کنندگی آقایان شاهین ترابی و رضا تهامی و به همت موسسه‌ی فرهنگی هنری «جام سبز» به مدیریت فرهاد گوی آبادی  و مدیریت اجرایی مهندس وحید احمدی آرا در منطقه آزاد انزلی به روی صحنه رفت.

در ادامه شمارا به دیدن عکس‌های این اجرا از نگاه دوربین بشیر مؤیدی دعوت می‌نماییم.

[Not a valid template]