اکسیژن در تهران، جهانبخشی ها همخوانی کردند
نواک – کنسرت داغ و مردادی «بابک جهانبخش» در سالن میلاد نمایشگاه تهران و با تهیه کنندگی شرکت «اکسیر نوین» برگزار شد.
«بابک جهانبخش» خواننده پاپ بیش از این طرفدارانش در پایتخت را منتظر نگذاشت و دوشنبه ۲۳ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه تهران و در دو سانس بر روی صحنه رفت. در این اجرا علاوه بر گروه نوازندگان همیشگی جهانبخش، یک گروه نوازندگان زهی متشکل از سه زن و هفت مرد او را همراهی می کردند. سرپرست گروه جهانبخش را «بابک ریاحی پور» و سرپرست گروه سازهای زهی را «علیرضا فواکهی» بر عهده داشتند.
خواننده آلبوم «اکسیژن» در سالگرد انتشار این آلبوم که با اجرای تهران همزمان شده، در لباس های خود هم تغییراتی داده بود. دیگر خبری از جلیقه او نبود و با تیپ متفاوت پیراهن مردانه و شلوار بر روی صحنه حاضر شد و خطاب به طرفدارانش گفت:
“اینبار بنا بر درخواست دوستان متفاوت با همیشه لباس پوشیدم ولی باز هم از دفعه بعد جلیقه را خواهم پوشید!”
ترانه های «دوستت دارم»، «طهران»، «تو رو دوست دارم»، «اقرار»، «خاص»، «اکسیژن»، «من و بارون»، «راز»، «منو نگاه کن»، «برف» و ترانه جدید «تو که حساسی» از جمله آهنگ های اجرا شده در این سانس بودند. به همراه اجرای ترانه های «یک ساعت فکر راحت»، «همین یه بار»، «منظومه احساس»، و «شاید» کلیپ های تصویری این ترانه ها از مانتیورهای سالن پخش شد. تمامی ترانه ها با همخوانی و تشویق های پی در پی طرفداران همراه بود ولی به نظر می رسید ترانه «منظومه احساس» بیشترین طرفدار را داشته است.
ترانه «تو که حساسی» به تازگی و با همراهی دوباره «رضا صادقی» و «بابک جهانبخش» منتشر شده است. جهانبخش هنگام اجرای این ترانه از رضا صادقی دوست دیرینش یاد کرد.
جهانبخش پس از خواندن ترانه اقرار گفت: “که این آهنگ خاطرات خوش آلبوم «من و بارون» را برایم زنده می کند.” او همچنین از «آلبوم اکسیژن» یاد کرد و اعلام کرد که دیروز سالگرد انتشار این آلبوم خاطره انگیز بوده است.
خواننده پاپ به کیفیت صدای سالن بارها اعتراض کرد و گفت: “برای طرفدارانم و وقت و هزینه ای که می گذارند احترام و قائلم و برای همین اعتراض می کنم. متاسفانه قبل از شروع اجرا هم پیانوی سالن سوخت.”
از نکته های جالب صحنه آرایی نمایش پی در پی عبارت bjb با لامپ های Led بر دیواره صحنه اجرا بود.
گروه نوازندگان خواننده پاپ در این اجرا متشکل از «رضا تاجبخش» (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبرد)، «بابک ریاحی پور» (سرپرست ارکستر و نوازنده گیتار بیس)، «بهنام حکیم» (نوازنده بوزوکی و گیتار آکوستیک)، «انوشیروان تقوی» (نوازنده کیبرد)،«مسعود همایونی» (نوازنده گیتار الکتریک و تنظیم کننده آهنگ)،«یاشار خسروی» (نوازنده ساکسفون)،«نیما حمیدی» (نوازنده درامز)، «عرفان پاشا» (نوازنده ویولن)،«مهران فرشباف» (نوازنده پرکاشن) بودند.
«محمدرضا علیقلی» (آهنگساز و نوازنده باسابقه)، «ترلان پروانه» و «آرزو نبوت» (بازیگران سینما و تلویزیون) به عنوان مهمان های ویژه در این اجرا حضور داشتند.
خواننده آلبوم «من و بارون» طبق روال همیشگی از مدیر شرکت اکسیر نوین «محمدرضا خانزاده» و همکاران این شرکت «حمیدرضا روزبهانی» و «پوریا مطلبی» قدردانی کرد و اظهار داشت: “ما با همکاری آقای خانزاده تا به حال حدود ۱۳۰ اجرا در تهران داشته ایم.” وی همچنین از معاونت موسیقی وزارت ارشاد اسلامی، مدیریت اداره اماکن، نیروی انتظامی، مدیریت سالن میلاد نمایشگاه تهران، گروه صدا، نور و تهیه کننده تصاویر Led صحنه اجرا و گروه فیلم برداری سالن تشکر کرد.

در ادامه شما را به دبدن تصاویر این کنسرت از نگاه دوربین عادل میثاقی نیا دعوت می نماییم.

[Not a valid template]