«رضا دخت» اولین کنسرت خود را در قالب جشنواره موسیقی فجر استان البرز در حالی که با استقبال کم نظیری مواجه شده بود، در سالن سیروس صابر واقع در کرج با موفقیت پشت سر گذاشت.

این کنسرت با تاخیر تقریبا ۲۰ دقیقه ای با حضور نوازندگان گروه به سرپرستی و نوازندگی درام محسن افشار به طور رسمی آغاز شد.به عنوان نخستین اثر، تک قطعه شاد و شنیدنی «چقدر خوب شد» انتخاب شده بود؛ قطعه ای که در زمان انتشار نیز با اقبال مواجه گردید. این شروع و خوش آمد گویی گرم رضا دخت به کسانی که در سالن حضور داشتند، نوید یک اجرای خوب را به مخاطبینی که حالا با شور و هیجان و تشویق بیشتری کنسرت را دنبال می کردند، می داد.در میان هر قطعه، خواننده بر روی استیج به شیوه بدیعی ضمن تشکر از نوازندگان، آن ها را معرفی می کرد.به اضافه این که با خواندن نام هر قطعه، یادی هم از عوامل سازنده آن بخصوص ترانه سرا و آهنگساز می کرد تا ادای احترامی به همه کسانی باشد که در ساخت و تولید آثارش وی را یاری داده اند و این باعث شده بود، هر لحظه صدای تشویق مخاطبین بلندتر شود.

«با تو خوشبختم»، «آره تو دنیامی»، «دوستت دارم»، «یاد تو»، «پریشون»، «احساس فروردین»، «من نگاه»، «تا این اندازه»، «قلبم هنوز گیره»، «باورم نمیشه»، «حواست نیست»، «بی معرفت» و «پریشون» نام دیگر قطعاتی بودند که به ترتیب در این کنسرت اجرا شدند.

مجید کاشانیان (کیبورد ۱)، پیمان محبت پور (کیبورد ۲)، مجتبی کشاورز (گیتار باس)، محمد عارف (گیتار)، علی حقیقی (گیتار الکتریک) و پارسا کیا (پرکاشن) نوازندگان حاضر در ارکستر رضا دخت را تشکیل می دادند، در پایان برنامه، یک قطعه بی کلام نواختند که بسیار مورد توجه واقع شد.

یکی از نکات قابل توجه این کنسرت، تعداد بسیار زیاد دسته گل هایی بود که در طول برنامه به خواننده و اعضای گروه هدیه می شد. همچنین با پایان یافتن زمان کنسرت، ساعاتی صرف گرفتن عکس یادگاری شد که در نوع خود قابل توجه بود.

گفتنی ست، جشنواره موسیقی فجر استان البرز، ۱۵ الی ۲۰ بهمن ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری سپهر مهر و ماه برگزار شد.

لازم به ذکر است، رضا دخت که آلبوم «احساس فروردین» را در کارنامه هنری خود دارد، چند روز پیش از برگزاری اولین کنسرت رسمی خود، تک قطعه «بی معرفت» را با ترانه ای از نیلوفر حسینی خواه و موسیقی شاهین خسروآبادی منتشر کرد.

از جمله آثار وی که با اقبال مواجه شده اند، می توان به تک قطعه های «تا این اندازه»، «چقدر خوب شد»، «قلبم هنوز گیره» و «وقتی نبودم» اشاره کرد.

در ادامه عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین «علی حمصیان» ببینید:

[Not a valid template]