kave yaghmaeeآلبوم موسیقی «منشور» سومین و جدیدترین اثر کاوه یغمایی، آهنگساز و خواننده راک، در روز سه‌شنبه (۱۲ مرداد) در سراسر کشور منتشر شد.

«منشور»، نه قطعه در سبک‌های راک و پاپ‌راک را شامل می‌شود:«منشور»،«یادش بخیر» ، «خاطره‌بازی»، «۴۸ ساعت»، «زخمی»، «خصوصی»، «شب سرد»، «کوچه» و «تردید» عناوین قطعات این آلبوم به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» است. کاوه یغمایی در این آلبوم با چهره‌های سرشناسی همکاری کرده که یکی از آنها کوروش یغمایی است.  دیوید استیل، ساتگین یغمایی و نیلوفر فرزندشاد به عنوان همخوان با کاوه یغمایی همکاری کرده‌اند. همجنین دنیل ادیر، نوازنده درامز، دیوید اسپایدل، نوازنده گیتار باس و برایان پولسن، نوازنده گیتار الکتریک این اثر هستند و کاوه یغمایی علاوه بر خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و کیبورد هم نواخته است.

همچنین قابل ذکر است که ساخت این آلبوم چندین سال زمان برده و کار آهنگسازی همه قطعات برعهده کاوه یغمایی بوده است.  ضبط قطعات این آلبوم در کشور کانادا و با همکاری اعضای گروه مشهور «نیکل بک» انجام شده و اشعار آن نیز از سروده های روزبه بمانی، حسین غیاثی، میثم یوسفی و نیلوفر فرزندشاد هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند آلبوم «منشور» را در سایت نواک بشنوند یا به صورت قانونی دانلود کنند.