به گزارش سایت رسمی دانشگاه صنعتی شریف:

راه یابی دو تیم شریفی به یک رویداد بین المللی
استارتاپ‌های شریفی با درخشش خود در یازدهمین جشنواره شیخ بهایی موفق شدند جواز حضور در ۲۰۱۵ Sluch ( رویداد بین‌المللی فناوری کشور فنلاند ) را کسب نمایند.

به گزارش روابط عمومی؛ دو تیم از تیم‌های مستقر در شتابدهنده شریف ( Sharif Accelerator ) به عنوان استارتاپ‌های برتر رویداد ارائه فن‌آفرینی شیخ بهایی که با همکاری۲۰۱۵ Sluch (رویداد بین‌المللی فناوری کشور فنلاند) برگزار گردید انتخاب شدند و کمک هزینه شرکت در این رویداد را که در نوامبر سال جاری در فنلاند برگزار می‌شود دریافت نمودند.
بنا بر این گزارش؛ تیم‌های ترب و نواک که در جمع ۵ تیم برتر این رویداد قرار گرفتند، آماده جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه محصول خود می‌باشند.
گفتنی ست؛ یازدهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید و مراسم اختتامیه نیز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.
موتور جستجوی ترب:
موتور جستجوی خرید ترب، اطلاعات محصولات را از فروشگاه‌های اینترنتی به شکل روزانه می‌گیرد و به کاربر این امکان را می‌دهد که با جستجو در آن، نتایج را از کل فروشگاه‌ها ببیند و بهترین گزینه را انتخاب کند. در حال حاضر ۳۰ فروشگاه و بیش از ۲۰۰ هزار محصول در ترب شاخص‌گذاری شده‌اند.
این تیم توسط جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشکده مهندسی کامپیوتر تشکیل شده است و سرپرست این تیم مهندس علی بابایی دارنده مدال طلای جهانی کامپیوتر است.
نواک:
نواک محصولی در قالب اپلیکیشن‌هایی برای موبایل و وب است که به کاربران اجازه می‌دهد با عضویت در سرویس از بین آثار موسیقی ثبت شده، موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کنند و به طور کامل و با بهترین امکانات جانی به آن گوش دهند.
این تیم توسط جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مهندسی کامپیوتر تشکیل شده و سرپرست تیم مهندس احسان رزازی می‌باشد.