در این نوشتار، به معرفی رضا راد هنرمند و خواننده پاپ که این روزها نامی آشنا برای دوستداران موسیقی پاپ ایران است، می پردازیم.

به گزارش نواک، رضا راد خواننده پاپ، متولد مرداد ماه ۱۳۵۹ و حرفه اصلی ایشان مهندسی ساختمان می باشد. از این رو موسیقی را به عنوان شغل و حرفه نگاه نمی کند و تنها عشق به موسیقی انگیزه او برای کار و تولید آثار جدید برای مخاطبان می باشد.

این هنرمند ۱۲ سال به نوازندگی گیتار و‌بعد پیانو پرداخته و مدت چهار سال است که به صورت حرفه ای در عرصه خوانندگی پاپ قدم گذاشته است. سبک کارهای منتشر شده از وی متفاوت از فضای فعلی موسیقی پاپ بوده و گویی ان هنرمند محبوب، به دنبال تولید آثار ماندگارتر است که هر زمانی شنیده شده و جذابیت خود را در گذر زمان نیز حفظ کند.

راد اعتقاد زیادی به حفظ ارزش و سبک موسیقی پاپ ایرانی دارد و با توجه به این موضوع انتخاب های هوشمندانه وی در نوع و سبک کارهای منتشر شده اش، خود بیانگر این موضوع است.

اولین اثر منتشر شده از این خواننده “راحت باش” نام دارد و از کارهای موفق وی میتوان به موسیقی های پخش شده در سریال های ترکی چون «چکاوک» و «عشق و جزا» اشاره کرد که دارای ارزش موسیقایی بالایی هم می باشد.

گفتنی است، قطعات “دنیای منی” و “بی تو” از معروفترین آثار این هنرمند است. از دیگر قطعات منتشر شده از راد میتوان به “عشق”، “من نمی‌دونم”، “برگرد”، “نفس”، “اشک”، “احساس”، “جدایی”، “رویای واقعی”، “تصور”، “باور کن”، “حرف تو” و “رفت” اشاره کرد.

هم اکنون آثار این خواننده بر روی تمامی وبسایت ها و پلتفرم های معتبر بین المللی در دسترس می باشد.