فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایش موسیقایی “هفت درِ عشق” می شود.

این نمایش به نویسندگی “چیا جبری” و تهیه کنندگی و کارگردانی “مرجان مبینی مهوار”  قرار است ۷ و ۸ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران «ویژه بانوان» به روی صحنه برود.

“هفت درِ عشق” حاصل پژوهش و تمرین گروه هنری آتلا بر روی پوشش و حرکات فولکلور کشورهای ایران، آذربایجان، تاجیکستان، فلسطین و ترکیه است که با تلاش شبانه روزی اعضای گروه به مرحله اجرا رسیده است. این برنامه شامل نمایش آییین های فولکلوریک بخش های مختلف ایران از جمله آذری، کردی، گیلکی، جنوبی و آذربایجانی، تاجیکی، فلسطینی، ترکی و سماع است.

گروه آتلا که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و تقریبا نوپا حساب می شود، از آن گروه هایی است که برنامه ریزی شده و رو به جلو حرکت می کند و برگزاری اجراهای فاخر و در شأن فرهنگ و هنر ایران اولویت آنهاست. این گروه تا کنون اجراهای متعددی را در داخل و خارج از کشور داشته که قدم بسیار مهمی در جهت معرفی بخشی از فرهنگ و هنر باستانی و اصیل ایران؛ که مربوط به حوزه پوشش، حرکات و موسیقی فولکلور می شود؛ به هموطنان و جامعه بین الملل برداشته است.

گروه آتلا متشکل از سمیه شوقی به عنوان روایتگر، یاسمین نصیری (طراح حرکات فولکلور)، الهه جمال افشاری (طراح صحنه) و مرجان مبینی (تهیه کننده و کارگردان) به همراه گروه حرکات در دو بخش بزرگسالان و اندک سالان، ۷ و ۸  اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران، “هفت درِ عشق” را خواهند گشود.

جهت تهیه بلیت این اجرا می توانید به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنید.