بابک جهانبخش با احساسش به لاهیجان رفت
رضا جهانبخش-بابک جهانبخش خواننده خوش صداى موسیقى پاپ ایران براى دومین بار،١٧ دى در شهر لاهیجان به اجراى برنامه پرداخت.
استقبال از این برنامه به نحوى بود که تمامى بلیط هاى دو سانس به اتمام رسید و هوداران گیلانى را براى پایان انتظارشان به تالار پارس شهر لاهیجان کشاند.

جهانبخش با قطعه اینا یعنى عشق به روى استیج آمده و میکس قطعات چه حس خوبى، طهران و حالم خوبه را در ابتدا اجرا کرده و به سلام و احوالپرسى با طرفداران در ابتدا پرداخته و گفت:(همیشه از اجراهاى شمال کشور انرژى زیادى گرفتم و خوشحالم که براى بار دوم مهمان شما در لاهیجان هستم) و در ادامه مدار بى قرارى، تورو دوست دارم را به اجرا در آورد.

بابک جهانبخش با اشاره به اینکه (دلتون هیچوقت پاییزى نباشه، البته میدونم که هممون این حس رو تجربه کردیم) به سراغ قطعه پاییز رفت و در ادامه قطعات اکسیژن، دریا، اى دل، دوست دارم را یکى پس از دیگرى نواخت.

جهانبخش سپس جدید ترین قطعه ى خود بنام منظومه احساس را اجرا کرده و در ادامه خاص، شاید، من و بارون، صداى عشق، منو نگاه کن و سپس قطعه چى شده که دوازده سال خاطره را براى او به همراه داشت را نواخت.
برف و بی تو مى میرم پایان بخش شبى خاطره انگیز براى هواداران جهانبخش در لاهیجان بود.

انوشیروان تقوى(کیبورد)، بابک ریاحى پور( گیتار بیس و سرپرست گروه)، مسعود همایونى( گیتار الکتریک)، نیما احمدى( درامز)، بهنام حکیم( بوزوکى)، کسرى خدیور( ویالون)، مهران فرشباف(پرکاشن) و رضا تاجبخش(کیبورد و پیانو و رهبر ارکستر)، جهانبخش را در این اجرا همراهى مى کردند.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگى هنرى پویندگان تدبیر و امید به مدیریت آقایان صفویه و شمشیرى ، و مدیریت روابط عمومى حمید خیراندیش برگزار گردید.
در ادامه شما را به دیدن عکس هاى این اجرا از نگاه دوربین مصطفى فاضلى دعوت مى نماییم.

[Not a valid template]