barack-obama-navaak

آهنگ‌های ورزش باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا ترکیبی از موسیقی فانک، پاپ، راک و هیپ‌هاپ هستند و آهنگ‌هایی از استینگ، بیانسه و کورتنی بارنت را شامل می‌شود.

در حال حاضر که رئیس جمهور آمریکا به پایان دوره ریاست جمهوری خود نزدیک می‌شود، لیست موسیقی‌هایی را که موقع ورزش گوش می‌دهد، اعلام کرده است. بیشتر این آهنگ‌ها در سبک‌های فانک، پاپ، راک و هیپ‌هاپ هستند. این لیست چند آهنگ مشترک هم با لیست ۲۰۱۶ باراک اوباما دارد. همچنین چند موسیقی از هنرمندان سیاه‌پوست در این لیست دیده می‌شود و حتی هنرمندان مستقلی مثل کورتنی بارنت استرالیایی در این لیست جا دارندایکونا پاپ از دیگر اسامی این لیست است.

اوباما برای اولین بار جشنواره موسیقی South bu South Lawn را در ابتدای این ماه داشته و در لیست کاخ سفید، ثابت کرده است که در زمینه ترکیب کردن آهنگ‌ها آماتور نیست. مدیر حوزه دیجیتالی کاخ سفید، جیسون گلدمن در مصاحبه‌ای با PitchFork گفته است که همه انتخاب موسیقی‌ها را اوباما انجام داده است. «او واقعاً طیف متنوعی از موسیقی را دوست دارد».

اوباما در سال ۲۰۱۵ اولین رئیس جمهور آمریکا بود که بعد از سی سال از جامائیکا بازدید می‌کرد. او در موزه باب مارلی به مطبوعات گفت «از زمان دبیرستان طرفدار پرشور باب مارلی بودم». شاید همین جمله حضور آهنگ If You Love Somebody Set Them Free از استینگ را در لیست او توجیه کند. شاید هم این آهنگ صرفاً برای شروع ورزش و گرم کردن است.

۱- If You Love Somebody, Set Them Free” / Sting”
۲- Could You Be Loved”? / Bob Marley and theWailers”
۳- Elevator Operator” / Courtney Barnett”
۴- Off That” / Jay Z, featuring Drake”
۵- Perro Loco” / Forro in the Dark”
۶- Let’s Get It Started” / Black Eyed Peas”
۷- Emergency” / Icona Pop”
۸- Sinnerman” / Nina Simone”
۹- Live It Up”/ the Isley Brothers”
۱۰- Get Me Bodied”/ Beyoncé”